دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری همایش پیاده روی فرهنگیان و اولیای دانش آموزان اردستانی

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اردستان گفت : به مناسبت تقارن هفته گرامیداشت پیوند اولیا و مربیان، تربیت بدنی و بهداشت و روان همایش پیاده‌روی فرهنگیان و اولیای دانش آموزان در اردستان برگزار شد.

DSC00237

به گزارش نگین کویر به نقل از مهر ، علی شیرعلیزاده در حاشیه همایش پیاده ‌روی فرهنگیان و اولیاء که به مناسبت گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان، تربیت بدنی و بهداشت روان برگزار شد ، با بیان اهمیت ورزش در سلامتی جسم و روان بیان داشت : هدف اصلی برگزاری این برنامه‌ها ترویج ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط در میان خانواده‌های فرهنگی و دانش آموزان است.

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اردستان با اشاره به گسترش و نهادینه‌سازی ورزش در میان دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان به عنوان مهمترین سرمایه‌های جامعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و سلامت جسم و روان آنها می‌تواند پیشرفت‌های چشم‌گیری برای کشور به همراه داشته باشد.

 

وی جلب توجه اولیای دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه را به اینکه دشمنان اسلام با تمام توان در راستای خدشه دار کردن هویت دینی، اخلاقی و اعتقادی جوانان مسلمان گام برداشته و در این راستا نیز سلامت جسمی و روانی آنان را مورد هدف قرار داده اند افزود: بحث ورزش و تربیت بدنی از جمله ضروریات جامعه اسلامی است و حفظ سلامت از واجبات شرعی است.

 

در این همایش که با حضورمسئولین آموزش و پرورش، خانواده های فرهنگیان و دانش آموزان انجام گرفت، شرکت کنندگان مسیر بین مدرسه توکلی زاده تا پارک بوستان انقلاب اردستان را پیاده طی کردند

انتهای پیام / کد خبر1184

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار