جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

برگزاری ۳۰ برنامه به مناسبت عید غدیر در اردستان

رئیس ستاد غدیر شهرستان اردستان از اجرای بیش از ۳۰ برنامه متنوع به مناسبت عید غدیرخم در اردستان خبر داد.

dehshiri 9

به گزارش نگین کویر به نقل از تسنیم ، حجت الاسلام حسن دهشیری با اشاره به اینکه غدیر و صاحب آن تنها متعلق به شیعه نیستند بلکه به بشریت تعلق دارند ، اظهار کرد : غدیر دریای بیکرانی است که نجات دهنده و حیات بخش جوامع بشری است.

 

وی افزود : راه دستیابی انسان به خدا، سعادت از قرآن، اهل بیت و برکه غدیر است وباید ازفضیلت این عید بهره کافی را برد زیرا این عید غدیر عیدالله اکبر نامیده شده و این روز باید بالاترین محور وحدت و همدلی میان مسلمانان باشد ورنگ و بوی اسلام به برکت غدیر است.

 

رئیس ستاد غدیر شهرستان اردستان تصریح کرد : پیامبر گرامی اسلام در خطبه غدیر اعلام کردند که حاضران پیام غدیر را به غایبان تا روز قیامت اطلاع دهند و این نشان دهنده اهمیت غدیر و ولایت امیرالمومنین علی(ع) است و حضرت علی(ع) جامع‌ترین انسان بر روی زمین بوده و در همه جهات ایشان برتر از سایر افراد عادی بوده و هستند بنابراین اگر قرار باشد کسی به عنوان الگو و چراغ هدایت در زندگی مسلمانان مطرح شود، به طور قطع آن فرد امام اول شیعیان جهان خواهد بود.

 

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به به اینکه عید غدیر خم یکی از عظیم‌ترین اعیاد ما مسلمانان و به ویژه شیعیان محسوب می‌شود، بیان کرد: به این مناسبت بیش از ۳۰ برنامه متنوع در شهر اردستان به اجرا در خواهد آمد.

 

وی خاطر نشان کرد : برگزاری جشن بزرگ غدیر در شب عید در امامزاده اسماعیل (ع) اردستان، جلسه پرسش وپاسخ در دانشگاه پیام نور و آزاد اسلامی اردستان، شب شعر، مسابقات فرهنگی، گردهمایی هیئت‌های مساجد، به صدا در آوردن زنگ ولایت در مدارس سطح شهرستان، آذین‌بندی شهر، تجلیل از سالمندان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و راهپیمایی و گردهمایی سادات و پخش نذورات از جمله برنامه این عید بزرگ در شهرستان اردستان است

انتهای پیام / کد خبر1195

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار