یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

تضعیف شورای نگهبان تضعیف نظام است

امام جمعه اردستان گفت: تضعیف شورای نگهبان تضعیف نظام است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر”، حجت‌الاسلام حسن دهشیری ظهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با اقشار مختلف مردم گفت: مقام معظم رهبری به استناد به سخن امام خمینی (ره) تأکید کردند که آمریکا شیطان بزرگ است و مبادا از شیطنت‌های آن غافل شویم.

وی با بیان اینکه نباید فریب لبخند دشمن را خورد، افزود: بیانات و رهنمودهای رهبر انقلاب نباید در حد حرف باشد و مسئولان باید به آن عمل کنند و آن را جدی بگیرند.

امام‌ جمعه اردستان با اشاره به شهادت آیت‌الله سید اسدالله مدنی امام‌ جمعه تبریز اظهار کرد: وی در ۲۰ شهریور سال ۶۰ توسط منافقان به شهادت رسید و دومین شهید محراب لقب گرفت.

دهشیری با اشاره به حمله هواپیمای مسافربری به دو برج دوقلو در آمریکا در سال ۲۰۰۳ تصریح کرد: این اقدام، دنیا را در شوک عجیبی فرو‌ برد و این ‌یک اقدام صهیونیستی ـ آمریکایی بود که هنوز دلیل آن مشخص نشده است.

وی در ادامه با اشاره به وظایف مهم شورای نگهبان یادآور شد: تضعیف شورای نگهبان تضعیف نظام است و شایسته نیست.

خطیب نماز جمعه اردستان با توجه به اینکه ۲۴ شهریور امسال روز ازدواج نام ‌گرفته است تأکید کرد: خانواده‌ها از زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) الگو بگیرند و ازدواج‌های سهل و زندگی آسان را مدنظر داشته باشند.

دهشیری با توجه به شهادت جوادالائمه (ع) و تسلیت آن گفت: پدر بزرگوار ایشان امام رضا (ع) نیز می‌فرمایند هیچ مولد و نوزادی از نظر برکت به امام جواد (ع) نمی‌رسد لذا در مراسم‌هایی که به این عنوان گرفته می‌شود مردم حضوری پرشور داشته باشند.

فارس

انتهای پیام / کد خبر12838

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار