جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردستان:

دستگیری از نیازمندان در ایام عید نوروز یک ضرورت است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردستان از کمک و توزیع پوشاک به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال در بین نیازمندان اردستانی خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر،رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردستان از کمک و توزیع پوشاک به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال در بین نیازمندان اردستانی خبر داد.

مهرداد پویان گفت: صله رحم و دستگیری از نیازمندان در ایام عید نوروز یک ضرورت است و مردم باید به این فریضه الهی توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی گفت:مجموع اجناس دریافتی که شب عید توزیع نموده ایم یک میلیارد و۱۰۰میلیون ریال می باشد که شامل لباس، شلوار، کفش ولوازم التحریر ومقداری هم مایحتاج زندگی بوده است که از طریق خود کمیته ویک بخشی از آن هم با هماهنگی آموزش وپرورش در مدارس با شناسایی افراد نیازمند در مدت ۴روز توزیع گردید.
پویان افزود : در حال حاضر کمیته امداد اردستان دارای ۲۰۰۰خانوار تحت پوشش که بالغ بر ۳۴۰۰نفر می باشند وحدود ۱۰۰۰نفر هم افراد نیازمند که تحت پوشش ما نیستند از این عیدی وپوشاک برخوردار شدند.
وی گفت: همچنین مستمری وعیدی افراد تحت پوشش همزمان قبل از سال جدید به حسابهایشان واریز شده است وسبد کالا هم که توسط دولت  به آنها پرداخت شده است .
پویان تصریح کرد: کمیته امداد امام(ره) اردستان از طریق کمک خیرین اداره میشود وبخش اعظمی از کمکهایمان از خیرین است وما پتانسیل قوی در منطقه داریم وخیرینی وجود دارند که دوست داریم با این نهاد ارتباط داشته باشند همانطور که تا به حال کمک نموده اند .
وی گفت:با توجه به قشر کم درآمد اردستان ومخصوصا روستاییان عزیز وهمچنین خشکسالیهای اخیر افراد نیازمند بیشتری مراجعه می نمایند که باید جوابگوی آنها باشیم واز جمله مشکلات عدیده ای که دست  همکاری خیرین را در این زمینه می فشارد عبارت است ،کمک به ۱۱۰نفر یتیم ،۲۰۰خانوار  محسنین که نیازمند می باشند و ۶۰نفر بیمار سالمند زمین گیر هم محتاج کمک  میباشند.
پویان با بیان این‌که عید نوروز فرصتی مناسب برای انجام کارهای خیر است تصریح کرد: به جای اسراف در تشریفات عید می‌توان با دستگیری از نیازمندان سبب رضایت الهی و زمینه بهبود وضعیت محرومان را فراهم کرد.

وی در پایان از کلیه حامیان خیر اندیشی که همواره به فکر نیازمندان و فرزندان معنوی خود هستند و در ایام عید و سال جدید لبخند شادی را بر لبان آنان می نشانند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام / کد خبر14579

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار