سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان:

بهره‌مندی ۳۰۰ دانش‌آموز اردستانی از هدایای مردمی در جشن عاطفه‌ها

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان گفت: امسال ۳۰۰ دانش آموز اردستانی در جشن عاطفه ها و در آغاز بازگشایی مدارس از هدایای مردمی بهره مند می شوند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ ابوالقاسم صادقی پیش از ظهر امروز در نشست خبری در محل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) اردستان اظهار کرد: جشن عاطفه ها امسال همچون سالهای گذشته به منظور حمایت دانش آموزان بی بضاعت و تحت حمایت کمیته امداد برگزار می شود.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان تعداد ۲۱۰ نفر دانش آموز را تحت پوشش خود دارد که با توجه به حضور دانش آموزان متفرقه ۳۰۰ دانش آموز در جشن عاطفه ها و در آغاز بازگشایی مدارس از هدایای مردمی بهره مند می شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان گفت: سیاست کمیته امداد بر این است که جمع آوری کمکهای مردمی و خیران بصورت الکترونیکی انجام گیرد تا هزینه ها کم شود.

صادقی با بیان اینکه پایگاه های جشن عاطفه ها به سبک جدید و رو در رو با افراد خیر و بصورت الکترونیکی کمکها دریافت خواهد شد، تصریح کرد: جلساتی  که با خیریه ها انجام شده نظر بر این شد تا هم افزایی ویژه ای انجام شود.

وی تاکید کرد: برای خدمات رسانی به افراد تحت پوشش کمیته و افراد نیازمند ساماندهی خیریه ها یکی از اهداف کمیته امداد اردستان خواهد بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان خاطرنشان کرد: امسال این کمیته توانسته ۲۳ کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج را به مبلغ ۹۲۰ میلیون ریال به افراد نیازمند پرداخت کند.

صادقی با بیان اینکه امسال در شهرستان اردستان ۲۶۰ میلیون ریال زکات فطره جمع آوری شده، افزود: جمع آوری زکات رشد ۱۸ درصدی را نسبت به سال گذشته داشته است.

وی اعلام کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردستان یکهزار و ۷۰۵ خانوار با جمعیتی بالغ بر دو هزار و ۸۰۰ نفر را تحت پوشش خود دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان یادآوری کرد: اعلام امادگی کمیته امداد جهت دریافت وجوهات نقدی جشن عاطفه ها با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۱۲۱۷۶ نزد بانک ملی و شماره گیری #۳*۵*۰۳۱۱*۸۸۷۷* . مهیا شده، لذا از خیران گرانقدر دعوت می شود در این امر خیر شرکت نموده و لوازم التحریر و پوشاک دانش آموزان و دانشجویان را تهیه کنند.

انتهای پیام / کد خبر31135

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار