چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
احمد علی یزدانپناه:

متحول شدن آسفالت معابر روستایی شهرستان اردستان

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان گفت: آسفالت معابر روستایی با توزیع قیر یارانه ای متحول شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان گفت: آسفالت معابر روستایی با توزیع قیر یارانه ای متحول شده است.
احمد علی یزدانپناه در گفتگو با خبرنگار ان ازایجاد تحول در آسفالت معابر روستایی با توزیع قیر یارانه ای خبر داد و افزود: در سال گذشته سهمیه قیر یارانه ای شهرستان اردستان ۸۰۰ تن بود که با پی گیری های بعمل آمده و فعالیت های صورت گرفته موفق به جذب ۲هزار تن قیر یارانه ای رایگان و توزیع در بین روستاهای شهرستان شدیم و جهشی بزرگ دراجرای طرح هادی درسطح روستاهای شهرستان صورت گرفته است.

وی به پرداخت بیش از ۶۱۵ فقره وام به ارزش ۸۱ میلیارد ریال جهت احداث خانه روستایی به متقاضیان واجد الشرایط اشاره کرد و گفت: همچنین هزینه ۱۷۰ فقره وام از محل اعتبارات مسکن مهر به ارزش ۳۴ میلیارد ریال جهت احداث واحد مسکونی به افراد واجد شرایط پرداخت گردیده است.

احمد علی یزدانپناه خاطرنشان کرد: پرداخت وام قرض الحسنه در قالب وام تعمیری وحوادث به تعداد ۳۰۰ فقره بالغ بر ۹ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان با بیان اینکه عملیات بسترسازی زمینهای روستایی در ۲۰ روستای شهرستان در سطح ۵۰ هکتار در قالب ۴۰۳ پلاک مسکونی با اجرای عملیات ۸۰۰ هزارمتر مکعب خاکبرداری و ۹۵۰ هزار متر مکعب خاک ریزی انجام شده است خاطرنشان کرد: تا کنون ۹۰ پلاک آن به متقاضیان تحویل و بقیه آماده واگذاری به متقاضیان می باشد و همچنین این طرح در ۱۴۲ پلاک مسکن مهر زواره و ۶۰ پلاک مسکن خیرین اجرا شده که هزینه ای بالغ بر ۱۵میلیارد ریال در برداشته است.

یزدانپناه به اجرای طرح سند دار کردن مسکن روستایی و شهری اشاره کرد و ادامه داد: در راستای طرح سند دار کردن مسکن روستایی و شهری تعداد ۲۰۵۰ فقره پرونده به اداره ثبت و اسناد ارسال که تا کنون ۱۲۸۵ سند مسکن شهری و روستایی صادر و به متقاضیان تحویل گردیده است.

وی به ادامه عملیات ساخت مصلی نماز جمعه اردستان اشاره کرد و گفت: ساخت مصلی نماز جمعه اردستان در زمینی به مساحت ۳۳ هزار متر مربع و زیربنای ۱۳ هزار مترمربع با نظارت اداره کل بنیاد مسکن استان اصفهان و کارفرمای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان توسط بنیاد مسکن شهرستان اردستان اجرا که تا کنون با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال بیش از ۲۰% پیشرفت فیزیکی داشته است.

منبع :اندیشه کویر

انتهای پیام / کد خبر14807

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار