دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
مسئول مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردستان:

اجرای برنامه های ویژه «روز ادبیات کودک و نوجوان» در اردستان

یزدانپناه با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان متولی اصلی عرصه ادبیات کودک و نوجوان خواهد بود، تصریح کرد: کانون فکری کودکان اردستان برنامه های ویژه ای را در این روز برگزار می کند.

به گزارش صبح اردستان، مسئول مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردستان در گفت و گویی اظهار کرد: هیچدهم تیرماه به نام روز ادبیات کودک و نوجوان نامگذاری شده که این روز را گرامی می داریم.

مریم یزدان پناه سالروز درگذشت استاد مهدی آذر یزدی خالق شاهکار هشت جلدی قصه های خوب، برای بچه های خوب را به عنوان این روز تربیتی نام برد.

وی افزود: قصه هایی که کودکان و نوجوانان را با گذشته غنی و پربار فرهنگی و ادبی این سرزمین پیوند می دهد، آذر یزدی نویسنده ای است که چندین نسل از مخاطبان با آثار او ارتباط برقرار کرده و از قصه های شیرینش خاطره دارند.

یزدانپناه  با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان متولی اصلی عرصه ادبیات کودک و نوجوان خواهد بود، تصریح کرد: ضمن گرامیداشت این روز و تبریک به فعالان عرصه کتاب و ادبیات کودک، کانون فکری کودکان اردستان برنامه های ویژه ای را به پاس خدمات این مرد بزرگ و آشنایی بیشتر نسل جدید با آثار او برگزار می کند.

مسئول مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردستان تاکید کرد: برگزاری کارگاه های معرفی شخصیت استاد آذر یزدی، معرفی مجموعه هشت جلدی قصه های خوب برای بچه های خوب، کارگاه داستان، پخش کلیپ بخشی از فعالیت های کانون اردستان در این روز خواهد بود.

انتهای پیام / کد خبر23425

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار