جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه شهر اردستان:

فتح خرمشهر پشت یاران صدام را شکست

ما هم امروز آمده ایم تا این گام رزمندگان که صدایشان به گوش عرشیان می رسد را به گوش وجان بشنویم وببینیم.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، امام جمعه شهر اردستان اظهار کرد: امام خمینی(ره) برای اینکه به آیندگان نشان بدهد این چه نوع فتحی است گفت: فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزشها ی اسلامی است.

حسن دهشیری صبح امروز در جمع بسیجیان و مسئولین شهرستان  بمناسبت سوم خرداد گفت: سه چیز است  که پرده ها ، حجا بها را می درد و  صدایی است  محبوب و دوست داشتنی که خدا دوست ندارد در زمین بماند بلکه دوست داردبه عرش الهی برسد.

امام جمعه اردستان افزود:  این سه مورد عبارتند از: صدای قلم دانشمندان که کار فرهنگی انجام می دهند، صدای چرخ نخ ریسی زنان پاکدامن که بخشی از تولید را در اختیار داشتند وحالا هم صدای کارخانه ها یعنی بخش اقتصاد، سوم صدای گام رزمندگان است که این هم صدای محبوب خداست وآن را به عرش می برد.

دهشیری تصریح کرد: ما هم امروز آمده ایم تا این گام رزمندگان که صدایشان به گوش عرشیان می رسد را به گوش وجان بشنویم وببینیم.

وی با تاکید بر این که وقتی صدای آزادی خرمشهر به گوش همگان رسید ومردم آن نوارا شنیدند دلهایشان از  خوشحالی به تپش در آمد دستها به جانب خدا جهت سپاسگذاری بلند شد واین فتح خرمشهر بود که پشت یاران صدام را شکست .

نماینده ولی فقیه وامام جمعه اردستان گفت: تعبیرات امام راجع به رزمندگان وجنگ بسیار سازنده وامروز هم الهام بخش است از جمله برای نشان دادن اوج قدرت روحی آنان ومحبوبیتشان گفت من به دست رزمندگان بوسه می زنم  که دست خدا بالای آن است وبه آن بوسه افتخار می کنم.

وی با یادآوری آزادی خرمشهر ابراز کرد: برای ما افتخار آمیز است که اعلام بکنیم  ۳۴روز ارتش مجهز وکمک شده از غرب وشرق  را از خرمشهر بیرون راندیم واین روز را به نام روز مقاومت نامگذاری کردندتا مردم ثمره مقاومت را ببینند ونگاهشان به ایثار رزمندگان باشد.

 

انتهای پیام / کد خبر15434

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار