جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳
امام جمعه شهر اردستان:

عزیزان! منزل نو مبارک

بالاخره تلاش وکوشش چندین ماهه و چندین ساله نمایندگان مجلس به بار نشست و آنان توانستند در روز هشتم خرداد ماه، بر روی صندلی های سبز بهارستان آرام بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، امام جمعه اردستان بمناسبت شروع بکار مجلس دهم پیام تبریکی را به نمایندگان ملت ارسال نموده که در زیر آن را خواهید خواند.

متن ارسالی:
بالاخره تلاش وکوشش چندین ماهه و چندین ساله نمایندگان مجلس به بار نشست و آنان توانستند در روز هشتم خرداد ماه، بر روی صندلی های سبز بهارستان آرام بگیرند، که انشاءالله مبارکشان باشد. ما ضمن عرض تبریک به منتخبان مردم، توجه آنان را به چند نکته جلب می کنیم:
۱. یادتان باشد که دوران نمایندگی ۴ساله، خیلی زود سپری می شود، پس، از همین الان آن را قدر بدانید و به خدمت مشغول گردید.
۲. هر روز صبح بعد از نماز، به مرور کردن شعار ها و وعده هایی که به مردم داده اید بپردازید و از خدا بخواهید تا در وفای به وعده‌ها کمکتان کند.
۳. برای اشتغال، ازدواج، مسکن جوانان و مشکلات عموم مردم، بویژه افراد ضعیف و کم درآمد فکر کنید و چاره ای بیندیشید.
۴. ضمن استغاثه به محضر امام زمان (عج)، هرگز از یاد خدا و مرگ غافل نشوید و بدانید که فردای قیامت باید پاسخگوی اعمال و رفتارتان باشید.
۵. با حضور در جمع موکلانتان، از در خواست ها و نقطه نظراتشان مطلع گردید و به راهنمایی آنان در جهت حل مشکلشان اقدام کنید.
۶. و بالاخره همانگونه که امام خمینی فرمود :مثل مدرس باشید. وبا ملاک قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری، به انجام وظیفه نمایندگی بپردازید، تا فردا یی که بسیار هم نزدیک است، دچار حسرت و اندوه و پریشانی و پشیمانى نشوید.
همیشه موفق باشید. التماس دعا.
حسن دهشیری(امام جمعه اردستان)

انتهای پیام / کد خبر15611

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار