پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان اردستان :

شهدا با اقدام و عمل خویش ثابت کردند پیروان واقعی ولی فقیه هستند

شهدا با اقدام و عمل خویش به همه ما ثابت کردند که بهترین پیروانان ولایت فقیه هستند و ما نیز باید ازآنان الگو بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان اردستان اظهار کرد: شهدا با اقدام و عمل خویش به همه ما ثابت کردند که بهترین پیروانان ولایت فقیه هستند و ما نیز باید ازآنان الگو بگیریم.

حسین کچوئی زاده گفت: بنا بر فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهداء و ایثارگران می باشد لذا در راستای فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور پاسداشت از خون شهداء و تکریم به خانواده های معظم آنها تابلو تمثال مطهر شهدا در ورودی کلیه روستاهای بخش مرکزی اردستان نصب شد.

وی تصریح کرد: پیرو مصوبه شماره سه صورتجلسه بررسی نصب تمثال مبارک شهداء توسط بخشداری در  مبادی ورودی روستاها و شهرها مورخ بهمن ماه ۹۴ این کار بصورت عملیاتی در حال انجام  می باشد .

کچوئی زاده افزود: با همکاری بخشداری اردستان تمثال مبارک شهداء بوسیله نصب تابلو با اعتباری بالغ بر ۵۰میلیون ریال  تهیه و دربیش از ۲۰ روستای بخش مرکزی نصب شده است.

رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان اردستان تعدا تابلوهای ساخته شده که مزین به شهدای هر روستا همراه با تمثال مبارک مقام معظم رهبری می باشد بیش از ۳۰تابلو اعلام کرد.

کچویی زاده تأکید کرد: آنچه که تاکنون این انقلاب را زنده نگه داشته است حماسه‌های غیور مردان ایران زمین که همین شهدا باشند بوده است.

انتهای پیام / کد خبر17184

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار