چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندارشهرستان اردستان:

پیش بینی اعتبارات برای نقاط حادثه خیز شهرستان

فرماندار اردستان گفت: با توجه به شناسائی ۱۰ نقطه حادثه خیز در شهرستان برای این نقاط سرفصل اعتباری پیش بینی شده است.

به گزارش صبح اردستان، فرماندار اردستان گفت: با توجه به شناسائی ۱۰ نقطه حادثه خیز در شهرستان برای این نقاط سرفصل اعتباری پیش بینی شده است.

علیرضا غیور عصر روز دوشنبه در جلسه شورای ترافیک در فرمانداری افزود: هنوز نقاط حادثه خیز دیگری در شهرستان وجود دارد که در لیست قرار نگرفته ولی به صورت اضطراری و به فوریت نسبت به خط کشی ،نصب استوانه و چراغ راهنمائی وعلامت ها  هشدار دهنده اقدام شده است.

وی با بیان این که بخشی از نقاط حادثه خیز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد خاطر نشان کرد لازم است در این گونه موارد با حضور تیم های گشت و افزایش علائم راهنمائی و نظارت بیشتر از بروز حادثه پیشگیری شود.

فرماندار اردستان با اشاره به لزوم حفظ وحراست از آثار تاریخی شهرستان گفت: برای پیش گیری از آسیب رسیدن به مسجد جامع اردستان و آب انبار مجاور آن ضروری است شهرداری با نصب علامت ها  کامیون ممنوع و محدود کننده ارتفاع از ورود خودروهای سنگین به خیابان مسجد جامع جلوگیری نماید.

غیور همچنین خواستار سامان دهی سرعت گیرهای شهر زواره شد و اظهار کرد: با انجام کار کارشناسی مجدد آن دسته از سرعت گیرهای غیر ضروری حذف و جمع آوری شوند.

شهرستان اردستان یک هزار و ۷۷۵کیلومتر جاده و ۱۴۱کیلومتر بزرگراه دارد.

انتهای پیام / کد خبر19674

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار