شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان:

کلنگ پروژه عمرانی امامزاده بی بی خدیجه(س) اردستان زده شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان گفت: همزمان با دهه وقف کلنگ پروژه عمرانی امامزاده بی بی خدیجه(س) اردستان زده شد.

به گزارش صبح اردستان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان گفت: همزمان با دهه وقف کلنگ پروژه عمرانی امامزاده بی بی خدیجه(س) اردستان زده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید علی طباطبایی اظهار داشت: به مناسبت دهه وقف و همزمان با اول ربیع الاول کلنگ ساخت و ساز فاز اول آستان مقدس بی بی خدیجه(س) اردستان زده شد.

وی در ادامه افزود: این مراسم با حضور نماینده محترم ولی فقیه درمنابع طبیعی کل کشور حجت الاسلام سید مصطفی طباطبایی نژاد، فرماندار اردستان و عموم مردم برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان ادامه داد: اجرای این پروژه براساس طرح جامع و نقشه این آستان مقدس که درسال ۹۵ آماده شده است انجام می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی طباطبایی ادامه داد: این پروژه قرار است در سه فاز و به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع اجرا شود که کلنگ فاز اول این پروژه ها به مساحت ۴۲۰ متر مربع زده شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اجرای این فاز ۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که قرار است با کمک خیرین و مردم نیکوکار این بودجه تامین می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان در ادامه گفت: همچنین به دلیل اینکه این امامزاده عظیم الشان در بالای کوه واقع شده است تا کنون ۶۰۰۰ متر مربع اطراف این بقعه متبرکه تسطیع شده است.

انتهای پیام / کد خبر19941

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار