پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان:

پانصد میلیارد ریال برای جلوگیرپی از هدررفت آب روستاهای استان اصفهان هزینه شده است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان اظهار کرد: در طی یک سال گذشته با صرف اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیارد ریال و اصلاح شبکه و اجرای پروژه های جدید میزان پرت آب در شبکه آب روستایی استان اصفهان از ۳۱درصد به ۲۹درصد رسیده است.

به گزارش صبح اردستان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان اظهار کرد: در طی یک سال گذشته با صرف اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیارد ریال و اصلاح شبکه و اجرای پروژه های جدید میزان پرت آب در شبکه آب روستایی استان اصفهان از ۳۱درصد به ۲۹درصد رسیده است.

حسین قرائتی عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید آب و فاضلاب روستایی شهرستان اردستان در فرمانداری  با بیان اینکه در حال حاضر سیصد و ۳۶ روستای استان اصفهان با تانکر آب رسانی سیار می شوند و این در حالی است که تا پایان آبان به تعداد ۴۰۰روستا آب رسانی سیار صورت می گرفت افزود: ۹۵۰روستا در استان اصفهان بصورت مستقیم تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان با بیان اینکه از ۱۶ پروژه پیشنهادی به کمیته برنامه ریزی شهرستان اردستان هفت پروژه با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و نهصد و چهل میلیون ریال مصوب شده است تصریح کرد: از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی ۴۸میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان اعتبار برای تامین آب و اجرای خطوط اصلی به استان اصفهان اختصاص داده شده است که از این میزان یک میلیارد و ۵۰میلیون تومان برای شهرستان اردستان در نظر گرفته شده است

اردستان بعد از اصفهان بیشترین روستا را دارد

فرماندار اردستان درادامه جلسه اظهار کرد: اردستان بعد از اصفهان بیشترین تعداد روستا را تحت پوشش قراردارد و برای آبرسانی با مشکلات زیادی روبه رو هستیم.

علیرضا غیور گفت: انجام مطالعات جهت اجرای شبکه فاضلاب در روستاهای کوهستانی اردستان ضروری است.

فرسودگی شبکه آب روستایی از مشکلات این بخش است

نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه گفت: فرسودگی شبکه آب در روستاهای شهرستان باعث هدر رفت منابع آب شده است.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی افزود: می طلبد اعتبارات بیشتری به شهرستان اردستان در زمینه آب روستایی اختصاص پیدا کند.

با اهدای لوح تقدیر از زحمات مسعود بخشایش رئیس سابق اداره آب و فاضلاب شهرستان اردستات تقدیر و در حکمی رضا دهقان به عنوان رئیس جدید منصوب شد.

انتهای پیام / کد خبر20020

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار