جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره ثبت واحوال اردستان:

افزایش ده درصدی طلاق در اردستان

رئیس اداره ثبت و احوال شهرستان اظهار کرد: نسبت به هشت ماه سال گذشته در این شهرستان ۳۷واقعه طلاق ثبت شده که افزایش ده درصدی را نشان می دهد.

به گزارش صبح اردستان، رئیس اداره ثبت و احوال شهرستان  اظهار کرد: نسبت به هشت ماه سال گذشته در این شهرستان ۳۷واقعه طلاق ثبت شده که  افزایش ده درصدی را نشان می دهد.

علی رضا یوسفی فرد عصر امروز در جلسه ای که به مناسبت سوم دی ماه روز ثبت و احوال در فرمانداری تشکیل شده بودگفت:  شناسنامه های اولیه  به صورت دست نویس بوده  و در آن جعل زیاد می شد که با شناسنامه مکانیزه در سال ۱۳۷۰این نقیصه برطرف گردید.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع ثبت و احوال در اردستان یکصد و چهل هزار و ۸۶۷ ولادت تاکنون ثبت شده تصریح کرد:  تعداد پنجاه و هفت هزار و ۲۳۶ نفر فوتی داشتیم که با احتساب جمعیت موجود که ۳۹ هزار نفر می باشد نشان از مهاجرت زیاد در  این شهرستان است.

یوسفی فرد ولادت، فوت ومهاجرت را در تهیه آمارمهم دانست وتصریح کرد:  ثبت احوال و اتفاقات حیاتی آمار مهم در برنامه ریزی و مدیریت کشور است که بالاترین آمارگیری اینترنتی هم در سال ۹۵ در کشوراتفاق افتاد.

رئیس اداره ثبت و احوال کشور با بیان اینکه در هشت ماهه اول امسال ۴۱۵ ولادت ثبت شده که ۲۰۵نفر پسر و۲۱۰نفر دختر بوده اند تصریح کرد:  در بحث ازدواج ۱۶درصد نسبت به سال گذشته کاهش و طلاق ۱۰درصد افزایش داشته است.

یوسفی فرد افزود شهرستان اردستان با توجه به سابقه  فرهنگی که دارد در بحث انتخاب اسامی  ائمه برای فرزندانشان خوب عمل کرده اند.

انتهای پیام / کد خبر20159

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار