جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
کارشناس مسائل مذهبی:

دشمن در صدد بر هم زدن وحدت است

موسوی: دشمن شبانه روز کار می کند با نفوذ در دبیرستان ها و دانشگاه های ما باعث بی عفتی جوانان ما شود که اگر جوانان ما هوشیار باشند وفریب دشمن را نخورند و خود را حفظ کنندهیچ قدرتی نمی تواند باعث سست شدن پایه های دینی آن ها شود.

به گزارش صبح اردستان، کارشناس مسائل فرهنگی اظهار کرد: امروز شیعه و منتظر آقا امام زمان خار چشم دشمنان شده و وحدتی که مسلمانان داد میزنند را در صدد بر هم زدن آن است.

حجت الاسلام سید محمد موسوی صبح امروز در سخنرانی دعای ندبه در مسجدالنبی شهر اردستان گفت: دشمن از این راه وارد شده که فساد و بی حجابی را در جامعه ترویج دهد.

وی افزود:  دشمن شبانه روز کار می کند با نفوذ در دبیرستان ها و دانشگاه های  ما باعث بی عفتی جوانان ما شود که اگر جوانان ما هوشیار باشند وفریب دشمن را نخورند و خود را حفظ کنندهیچ قدرتی نمی تواند باعث سست شدن پایه های دینی آن ها شود.

کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه شک نکنید که اسلام در زمان امام شکل کامل پیدا کرده تصریح کرد: هر زمانی که از امام خود اطاعت نکردیم  شکست خوردیم و تاوان آن را نیز پرداخته ایم.

موسوی  تصریح کرد این همه سایت وشبکه های ماهواره ای که امروز به نام دین وشیعه و سنی فعالیت دارند همه  و همه وظیفه دارند تا بین این دو مذهب تفرقه بیاندازند و آنها در این شبکه ها به یکدیگر توهین کنند تا وحدت را از بین ببرند.

وی با بیان اینکه  ظهور امام زمان ادامه همان رسالت پیغمبر و ادامه عاشورای حسینی است تصریح کرد: زمان ظهور همه دین ها یکی شده و فقط دین اسلامی است که می ماند و  همه را به یکدیگر نزدیک می کند.

این کارشناس مسائل مذهبی اربعین را یک نمونه از علائم ظهور دانست زیرا در زمان ظهور قلب ها به هم نزدیک شده و دشمن قصد دارد با جنگ بین مسلمانان در خاور میانه این اتحاد را از بین ببرد.

انتهای پیام / کد خبر20166

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار