جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم شهرستان اردستان:

طرح تحول نظام سلامت از اهداف انقلاب است

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در جلسه شورای اداری که با حضور وزیر بهداشت در دانشگاه پیام نور برگزار گردید گفت:طرح تحول سلامت پیشرفت خوبی داشته ولی شهرستان ما آن بهره اصلی را نبرده و به نوعی کم بهره بوده است.

به گزارش صبح اردستان، نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:  کسانی که دل سوزهستند تا این طرح تحول نظام سلامت  به خوبی انجام شود می دانند که این کار یکی از اهداف انقلاب  می باشد.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در جلسه شورای اداری که با حضور وزیر بهداشت در دانشگاه پیام نور برگزار گردید گفت:طرح تحول سلامت پیشرفت خوبی داشته  ولی شهرستان ما آن بهره اصلی را نبرده و به نوعی کم بهره بوده است.

وی افزود: در طول انتخابات مجلس سال گذشته اینجانب با مشکلاتی که دست و پنجه نرم می کردم یکی از مشکلات مردم اردستان اشتغال و بی کاری و سپس در بحث سلامت مهمترین دغدغه مردم بوده که با رویکرد دولت چرا باید این شهرستان به این شکل باشد.

طباطبایی با بیان اینکه باید این کمبودها برطرف شودتصریح کرد: در این حوزه نواقصی بوده که از قبل تلمبار شده و باید برطرف شود.

نماینده مجلس تصریح کرد: طرح سلامت با چالش هایی مواجه است و مجلس در این زمینه کمک خوبی کرده و ابراز امیدواری کرد که این طرح به نقطه امیدی برسد.

انتهای پیام / کد خبر20462

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار