جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده سپاه اردستان:

ایجاد ۲۰۰نفر شغل توسط بسیج سازندگی اردستان

فخرل تاکید کرد این قرارگاه مبلغ ۴۰میلیارد ریال در بحث اقتصاد مقاومتی به افراد تسهیلات از طریق بانک عامل واگذار کرده و توانسته در این خصوص برای ۲۰۰نفر ایجاد شغل کند.

به گزارش صبح اردستان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اردستان اظهار کرد: بسیج سازندگی توانسته است در بحث اقتصاد مقاومتی ۱۰میلیارد ریال تسهیلات را به سمت صنایع تبدیلی هدایت کند.

حسن فخرل ظهر امروزدر جلسه قرارگاه جهاد اقتصادی درسالن جلسات این ناحیه گفت: از تعداد ۳۸صنایع تبدیلی که در شهرستان راه اندازی شده تعداد۱۲مورد آن در خصوص محصول انار بوده است.

وی افزود: سالانه در شهرستان اردستان مقدار ۲۷هزار تن اناردرسال تولید داریم که با تبدیل آن به محصولات فرآوری شده می تواند به روند اشتغال کمک کند.

فخرل بابیان اینکه کلیه این جلسات به منظوراشتغال است تصریح کرد: ایجاد مشاغل خانگی و کارگاه های تجمیعی در دستور این قرارگاه قرار دارد.

فرمانده سپاه اردستان با بیان اینکه در بحث صنایع تبدیلی تسهیلات ارایه می شود تصریح کرد: به همین منظور تعداد۲۸نفر به بانک عامل معرفی شده است.

فخرل تاکید کرد این قرارگاه مبلغ ۴۰میلیارد ریال در بحث اقتصاد مقاومتی به افراد تسهیلات از طریق بانک عامل واگذار کرده  وتوانسته در این خصوص برای ۲۰۰نفر ایجاد شغل کند.

اقتصاد مقاومتی می تواند یک اشتغال پایدار ایجاد کند

فرماندار اردستان در ادامه این جلسه اظهار کرد: مشغله ها نباید باعث توقف روند جلسات اقتصاد مقاومتی شود و هدف این جلسات باید فقط  برای رفع بیکاری وایجاد شغل باشد.

علیرضا غیور با بیان اینکه از پتانسیلی که داریم باید استفاده کنیم تصریح کرد: این کارگروه اقتصاد مقاومتی می تواند در زمینه اشتغال تاثیر بسزایی را در شهرستان داشته باشد.

فرماندارافزود: هدف در این کارگروه باید یک  کار کارشناسی شده باشد چرا که بعضی کارها که درکشور کارشناسی نبوده فقط بدهی تسهیلات آن به بانک ها  ماندگار شده است.

علیرضا غیور با بیان اینکه می توانیم با اشتغال های اقتصاد مقاومتی یک شغل پایدار را با سیاست گذاری مشترک در شهرستان داشته باشیم تصریح کرد: با برگزاری نشست و استفاده از نظرها مبنی بر سیاست گذاری مشترک می توان تخصیص مشاغل خانوادگی را به منظور جلوگیری از پراکندگی با تصمیم گیری درست بهینه کنیم.

وی با بیان اینکه مدیران نهادها یک کار کارشناسی اقتصاد مقاومتی انجام دهند تصریح کرد: باید از این فرصت استفاده کافی را برده که برای این کار همراهی مسئولین را به صورت تعاملی باید داشته باشیم.

این مسوول تصریح کرد: با تمام تاکیدها که داشته ایم طرح قابل قبول و قابل توجه ای از سوی هیچ نهادی ارائه نشده که با توجه به فرصت وجود آمده طرح هایی که نیاز به تسهیلات داردبتوان از طریق اقتصاد مقاومتی به آن کمک کرد.

انتهای پیام / کد خبر20633

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار