جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه موقت اردستان:

حربه دشمنان را با استقامت خنثی کنیم

موسوی با بیان اینکه مردم این استقامت را بعد از انقلاب هم دنبال کرده اند تصریح کرد: دشمن که در صدد ضربه زدن به این انقلاب بوده مردم آن را با استقامت خنثی کرده اند.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه موقت این شهر اظهار کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی شناخت دین بود که مردم آن راباور داشته و در این راه پیروز شده و بر آن استقامت کردند.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر(ع) شهر اردستان گفت: مردم برای این انقلاب جان بهترین عزیزانشان را دادند تا میوه شیرین این پیروزی را دیدند.

وی افزود: این قانون الهی است که اگر استقامت کنیم پیروزی خداوند را به همراه دارد و مردم ما این استقامت را در هشت سال دفاع مقدس به همگان ثابت کردند.

موسوی با انتقاد از افرادی که در نیمه های شب عروسی های خود را به خیابانها می کشند و برای مردم مزاحمت درست می کنند تصریح کرد: آیا باید دید در این کار رضایت خداوند رحمان وجود دارد که برای مردم مزاحمت ایجاد شود.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه مردم این استقامت را بعد از انقلاب هم دنبال کرده اند تصریح کرد: دشمن که در صدد ضربه زدن به این انقلاب بوده مردم حربه آنها را با استقامت خنثی کرده اند.

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان تصریح کرد: دولت مردان ماهم باید در خصوص استقامت  اینگونه باشند و در پاسداشت شهداء، امام و انقلاب کوشا بوده و به وعده دشمن دل خوش نکنند و از سخنان آنها هراسی به دل راه ندهند.

وی تاکید کرد:سعادت دین و دنیا در همین است که آنچه دین گفته انجام دهیم واگر بخواهیم در بحثهای مختلف هم چون افتصاد هم پیروز شویم باید استقامت داشته باشیم.

انتهای پیام / کد خبر20724

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار