پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

ساخت استخر دومنظوره به منظور ذخیره آب و پرورش ماهی در دانشگاه آزاد زواره

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره از ساخت استخر دومنظوره به منظور ذخیره آب و پرورش ماهی در این مرکز دانشگاهی خبر داد.

1392082011535736651904

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری آنا، مجتبی عابدزاده با اشاره به برنامه های سال تحصیلی جدید در این واحد اظهار داشت: راه‌اندازی وب سرور آموزشی و ثبت نام دانشجویان، ساخت استخر دومنظوره دانشگاه به منظور ذخیره آب و پرورش ماهی، چاپ دو جلد کتب تألیف شده توسط اعضای هیأت علمی در طول سال ۹۲ از برنامه های سال جدید این دانشگاه برای پیشرفت در همه حوزه هاست.

 

وی به تعداد جذب دانشجوی با آزمون و بدون آزمون در سال جاری اشاره کرد و افزود: تمامی رشته‌های این مرکز بدون آزمون شده است و تعداد حدود ۸۰ نفر در رشته‌های کاردانی کامپیوتر ، کارشناسی کامپیوتر و حسابداری جذب شده‌اند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره با بیان اینکه در این مرکز دانشگاهی تعداد ۹ رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی فعالیت دارد و برای تصویب رشته در مقطع کارشناسی ارشد تلاش می کنیم، تصریح کرد: تعداد دانشجویان مرکز زواره ۳۳۰ نفر ، هیأت علمی تمام وقت ۴ نفر و هیأت علمی مدعو هم ۲۷ نفر است.

 

عابدزاده به خلاصه ای از عملکرد واحد در سال تحصیلی قبل اشاره کرد و افزود: در سال تحصیلی قبل در بخش پژوهش واحد فعالیت چشمگیری داشته و در طول یک سال گذشته تعداد ۱۹ مقاله داشته‌ایم که شامل ۱۱ مقالهISI یک مقاله ISC ، یک مقاله علمی –پژوهشی و ۶ مقاله کنفرانس بوده است.

 

وی با اشاره به تأسیس باشگاه پژوهشگران جوان، تاکید کرد: تجهیز سایت رایانه ای دانشجویان با رایانه های جدید ، برگزاری همایش رفتارهای پرخطر(دخانیات و ایدز) ، تاسیس دو رشته کاردانی طراحی و دوخت و گرافیک را و موفقیت در کسب رتبه دوم در سطح مراکز دانشگاهی منطقه چهار (استان‌های اصفهان و چهار‌محال‌ و ‌بختیاری) در امر نماز از فعالیت های سال تحصیلی گذشته این مرکز است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره خاطر نشان کرد: این مرکز دانشگاهی در سال ۱۳۸۲ با دو رشته تحصیلی در زمینی به مساحت ۲۹ هکتار کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر با ۳۳۰ دانشجو، ۹ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی، ۴ عضو هیأت علمی تمام وقت، حدود ۳۲۰۰ متر مربع فضای آموزشی و ۹۱۷ دانش آموخته مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام / کد خبر2219

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار