پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه پیام نور اردستان:

هزینه ایجاد اشتغال دانش بنیان یک سوم بخشهای دیگر است

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان، گفت: جلسه دانش بنیان بمنظور ایجاد اشتغال بوده و بهترین راه که امتحان و آزمون خود را بصورت جهانی پس داده و هزینه ایجاد اشتغال آن یک سوم بخشهای دیگر خواهد بود که در این دانشگاه از سال ۹۴ شروع شده است.

به گزارش صبح اردستان، محمد ابراهیم ایرج پورعصر امروز در جلسه پیگیری شرکت های دانش بنیان در محل دانشگاه پیام نور اردستان اظهار کرد: مسیر بلند مدتی که دانشگاه پیام نوراردستان در برگرفته و یکی از اهداف دانشگاه بوده موضوع ارتباط علم و صنعت و موضوع اشتغال جوانان بوده است.

وی افزود:جلسه دانش بنیان بمنظور  ایجاد اشتغال بوده  و بهترین راه که امتحان و آزمون خود را بصورت جهانی پس داده و هزینه ایجاد اشتغال دانش بنیان یک سوم بخشهای دیگر خواهد بود که در این دانشگاه از سال ۹۴ شروع شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان گفت: در بخش شرکتهای دانش بنیان حرکتهای خیلی خوب انجام شده و دانشگاه پیام نور اردستان اولین دانشگاهی بوده که در سطح استان اصفهان  توانست تفاهم نامه همکاری را برای مرکز خلاقیت و نوع آوری منعقد کند.

ایرج پور با بیان اینکه ما در  این مدت به مراحل اجرایی و عملیاتی رسیده ایم، تصریح کرد: با حمایتهای نماینده مجلس و فرماندار اردستان زیر ساختها برای دانش بنیان مهیا شده  و مراحل قانونی  صورت گرفته  که در حال حاضر به دنبال استعداد یابی هستیم.

وی تاکید کرد:  دنبال می کنیم که افراد توانمند و خلاق را دعوت کرده و جوانان و کسانی که ایده ای داشته باشند و می توانند آن را عملیاتی کنند شرکت کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان تصریح کرد:دوره پشت میز نشینی گذشته  و دولتی را داریم که دو برابر سرانه جهانی کارمند دارد و همین امر موجب معضلاتی در کشور شده است.

ایرج پور اعلام کرد: در جهان ایده ها هستند که شکل می گیرند  و یک تعداد از افراد توانمند در هسته های مختلف شکل گرفته و یک ایده ای را عملیاتی می کنند و دانشگاه پیام نور اردستان این آمادگی را دارد  تا در این نشست های عمومی  با توانمندان و جوانان و برخی از مسئولان تاثیر گذار به اهداف مورد نظر برسد.

وی همچنین افزود: مقدماتی را فراهم می کنیم تا در جلسه ای که در اردیبهشت ۹۷ برگزار خواهد شد صاحب نظران موفق و توانا را که ایده پردازی دارند در این جلسه دعوت کنیم .

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان تاکید کرد: دانشگاه پیام نور در این خصوص وظیفه ای ندارد اما به لحاظ اینکه در موضوع اشتغال جوانان دغدغه دارد و همچنین تعهد به شعار سال مقام معظم رهبری را داشته باشد در این خصوص وارد شده است.

انتهای پیام / کد خبر27575

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار