پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رزمنده مدافع حرم:

یادمان نرود خون شهدا کشور را بیمه کرد

حسینی افزود: یاد و خاطره شهدای عملیات رمضان در سال ۶۱که با بیستم ماه رمضان همزمان بود و شهدا با زبان روزه به شهادت رسیدند را گرامی می داریم و یادمان نرود خون شهدا کشور را بیمه کرد.

به گزارش صبح اردستان، رزمنده مدافع حرم شامگاه یکشنبه دریادواره شهدای مدافع حرم و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی تهران در پارک بوستان اردستان گفت: کسانی که برای شهدا مراسم برپا می کنند مصداق جمله معروف مقام معظم رهبری هستند، که زنده نگهداشتن یاد شهداء کمتر از فضیلت شهادت نیست.

سید مهدی حسینی با تشریح وقایع عاشورای امام حسین علیه السلام اظهار کرد: زحمات امام سجاد علیه السلام و زینب کبری(سلام الله) اگر نبود شک نکنید قیام امام حسین علیه السلام به فراموشی سپرده می شد.

وی افزود: یاد و خاطره شهدای عملیات رمضان در سال ۱۳۶۱ که با بیستم ماه رمضان همزمان بود و شهدا با زبان روزه به شهادت رسیدند را گرامی می داریم و یادمان نرود که خون شهدا کشور را بیمه کرد.

حسینی با بیان اینکه در طول تاریخ بشریت از حضرت آدم تا کنون یک حق و یک باطل بر روی زمین وجود داشته است، تصریح کرد: زمانی می رسد که واجبی را ترک کرده و به فریاد مستضعفی برسید.

رزمنده مدافع حرم با اشاره به سفر حج امام حسین علیه السلام گفت: امام حسین  حج واجب را رها کرد تا اسلام پیروز شده و از بین نرود.

وی خاطرنشان کرد: شهدای ما با دستان خالی در برابر ابرقدرتهای شرق و غرب دنیا ایستاده همانطور که از ۴۶ کشور اسیر و وسایل جنگی جمع آوری کرده بودیم.

حسینی با بیان اینکه الگوی ما چون امام حسین علیه السلام بود در جنگ نتیجه گرفتیم، تصریح کرد: تمام ابرقدرتهای دنیا در حال حاضر سر تعظیم در برابر ایران خم می کنند.

رزمنده مدافع حرم تاکید کرد: تنها کشوری که از ابتدای دفاع مقدس در کنار ایران بود و تا آخر ایران را حمایت کرد کشور سوریه بوده است.

وی یادآور شد: تحریم روزی بود که تنگه هرمز توسط آمریکایی ها بسته شده بود و ما برای پادگانهای خود یک سیم خاردار هم نداشتیم نه الان که موشک  می سازیم که قلب اسرائیل را نشانه رفته است.

حسینی تاکید کرد: برابر دشمن اگر کوتاه بیاییم ضرر خواهیم کرد و ما باید مرده باشیم که آنها به ائمه بخخواهند توهین کنند.

رزمنده دفاع حرم افزود: از حرفها و زخم زبانهایی که در خصوص  مدافعان حرم زده می شود خسته نشوید زیرا این زخم زبانها در زمان دفاع مقدس هم زده می شد ولی ما پیروز شدیم.

 

انتهای پیام / کد خبر23000

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار