پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

مدیران شهرستان جسارت تصمیم گیری داشته باشند

حجت الاسلام طباطبایی نژادگفت: مدیران باید این جسارت را داشته باشند که خودشان تصمیم بگیرند؛ مدیرانی که در شهرستان اردستان فعالیت دارند جسارت تصمیم گیری داشته باشند.

به گزارش صبح اردستان، نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در فرمانداری و جلسه ساماندهی محور ترانزیت اردستان اظهار کرد: مدیران خود تصمیم سازی کنند  تا در مدیریت شهرستان تاثیر گذار باشند.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد گفت: مدیران شهرستان نگاهشان کلان باشد تا به نفع شهرستان رقم بخورد و در موضوع محور ترانزیت کار کلانی طراحی و انجام شود.

وی افزود: مدیریت نابه جایی از طریق استان بر روی شهرستان ها وجود دارد و می خواهد در همه امور شهرستانها دخالت کند.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: اینکه بخواهند در ریزترین مسائل شهرستان ها تصمیم بگیرند کار صحیحی نیست و این ما هستیم که در اینجا ساکن بوده و ریز کارها را می دانیم و استان برای کلیات تصمیم بگیرد.

وی با اشاره به اینکه این دخالت کردنها نمی گذارد کار جلو برود و از طرفی هم مدیران شهرستان احتیاط می کنند و برای هر موضوعی می خواهند از استان اجازه بگیرند، افزود: مدیران باید این جسارت را داشته باشند که خودشان تصمیم بگیرند؛ مدیرانی که در شهرستان اردستان فعالیت دارند جسارت تصمیم گیری داشته باشند.

طباطبایی نژاد همچنین یادآوری کرد: اگر مدیری جسارت نداشته باشد کار را عقب می اندازد و شاید کسی مرض و غرضی نداشته باشد اما چون جسارت ندارد موجب عدم پیشرفت کار می شود لذا باید با جسارت کامل و با نگاه کلی کلان و نه با نگاه تنگ نظرانه و بلکه با نگاه به نفع مردم از ظرفیت موجود به نفع مردم کار کرد.

گامهای توسعه را محکم بردارید

فرماندار اردستان در ادامه جلسه اظهار کرد: جلسه ساماندهی محور ترانزیت هردوهفته یکبار با حضور نماینده برگزار خواهد شد  و مسائل و موضعات پیگیری خواهد شد.

علیرضا غیور گفت: یکی از همکاران فرمانداری برای موضوع  ساماندهی محور ترانزیت انتخاب می شود تا پیگیر موضوعات باشد.

وی افزود: برای اینکه کار شروع بشود باید حریم جاده مشخص شود که اداره راه و شهرسازی و راهداری نسبت به این مورد اقدام خواهند کرد.

غیور همچنین تاکید کرد: اداره منابع طبیعی و راه و شهرسازی نسبت به شناسایی املاک واگذار شده یا در حال واگذاری اقدام کند.

فرماندار اردستان همچنین تاکید کرد: شناسایی ظرفیتها که در تمام دستگاه ها موجود است می تواند در راه رسیدن به هدفمان کمک یار باشد و ظرفیتهای موجود زیادی هم داریم که مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی سعی داشته باشند کسانی که می خواهند سرمایه گذاری کنند آن را اجرایی کنند و مشکلات اداری را ایجاد نکنید چرا که مشکلات به خودی خود مانع هستند.

انتهای پیام / کد خبر23890

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار