جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه موقت اردستان:

دولت مردان برای معیشت مردم تلاش کنند

امام جمعه موقت اردستان با تبریک به کار دولت دوازدهم افزود: دولت مردان با دلسوزی به سخنان مقام معظم رهبری برای معیشت مردم جامعه عمل بپوشانند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه اردستان اظهار کرد: ابراز محبت به ائمه فقط  نباید مختص یک دهه عاشورا باشد وهمه مراسمهای ائمه در طول سال در مساجد انجام شود.

امام جمعه موقت اردستان گفت: اگر ما در سوریه می چنگیم و نمی گذاریم دشمن در مرزهایمان با ما مبارزه کند این از روی استدلال و منطق ما است.

وی افزود: ایران اهل استقامت بوده و با این انگیزه تا کنون دشمنان نتوانسته اند راه به جایی ببرند و در دنیا شکست خورده اند.

موسوی با بیان اینکه تشویش عجیبی بر جان اروپایی ها افتاده است، تصریح کرد: آنهایی که روزی خودشان مشوق داعش بودند امروزه بلای جانشان شده است.

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان تاکید کرد: شهادت شهیدان رجایی و باهنر درسی است برای مسئولان ما که ریاست در آنها تاثیری نکند و همانطور که حضرت امام خمینی «ره» بیان کرده آنها در ریاست اثر گذاشته بودند.

خطیب جمعه اردستان با تبریک به کار دولت دوازدهم افزود: دولت مردان با دلسوزی به سخنان مقام معظم رهبری برای معیشت مردم جامعه عمل بپوشانند.

وی تصریح کرد: عید قربان یکی از چهار عید بزرگ مسلمانان است که همه باید در حد توان در این روز قربانی داشته باشند و فقرا را فراموش نکنند.

موسوی همچنین با اشاره به دیدار فعالان فرهنگی با مقام معظم رهبری افزود: لزوم تقویت روحیه انقلابی که برای تقویت جوانان انقلابی است،  یعنی اینکه مسئولان جوانان را تقویت کرده و به آنها بها بدهند.

امام جمعه موقت اردستان ضمن تقدیر از شهردار و شورای سابق شهر، انتصاب و شروع بکار شورا و شهردار آینده اردستان را تبریک گفت و افزود: مجموعه جدید با همکاری سازمان ها و ارگان ها در خدمت رسانی به مردم ولایی اردستان فعالیت کنند.

انتهای پیام / کد خبر24342

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار