سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مدیر آموزش و پرورش اردستان:

افتتاح سالن کنفرانس ادبی آموزش و پرورش اردستان با کمک خیران

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: با همت دوستان، کارشناسان و معاونان توانستیم با مشارکت تعدادی از خیران شهرستان سالن کنفرانس ادبی را امروز شاهد افتتاح آن باشیم.

به گزارش صبح اردستان، عیسی شفیعی صبح امروزدر مراسم افتتاح سالن کنفرانس ادبی آموزش و پرورش اردستان اظهار کرد: اردستان با توجه به قدمت دیرینه که در موضوع آموزش و پرورش دارد و نزدیک به یکصد سال از عمر پر برکت آن می گذرد سالنی که در خور و شأن حداقل مدیران و دعوت شدگان باشد وجود نداشت.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: با همت دوستان، کارشناسان و معاونان توانستیم با مشارکت تعدادی از خیران شهرستان سالن کنفرانس ادبی را امروز شاهد افتتاح آن باشیم.

شفیعی با بیان اینکه سالن در خود مجموعه اداره وجود داشته و در واقع مرمتی روی آن صورت گرفته، تصریح کرد: با مشارکت دو مجموعه از شرکت محیط آرا و نیکوکاران شهرستان مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال هزینه داشته است.

وی تاکید کرد: سالن نیاز مجموعه اداره بوده  که برای جلسات مختلف فرهنگیان و مسئولان باید این هزینه صورت می گرفت تا شاهد پیشبرد و اهداف اداره باشیم.

وی با اشاره به تلاش های بی شائبه مدیران و کادراجرایی آموزش و پرورش تاکید کرد: با همت مجموعه اداره آموزش و پرورش اردستان توانسته ایم این مجموعه را در جایگاهی که در خور و شأن آن باشد برسانیم.

شفیعی همچنین خاطرنشان کرد: ارسال به موقع و به طور مستمرگزارشهای مدارس ازروند فعالیت وکمبودهای خود می تواند به ما  در رفع کمبودهای آموزشی، تعمیراتی، تجهیزاتی وعمرانی مدارس و ایجاد اعتماد متقابل کمک کند.

مدیر آموزش و پرورش اردستان با اشاره به نظارت کافی توسط مدیران زیر مجمعه و کارشناسان اداره و هوشمندسازی مدارس از طریق تجهیز به امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را موجب افزایش کیفیت آموزشها اعلام کرد.

انتهای پیام / کد خبر25597

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار