سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار اردستان:

موضوع اشتغال در اردستان باید سرعت بگیرد

فرماندار اردستان گفت: رفع موانع و ایجاد فرصت های لازم برای توسعه و پیشرفتهای اشتغال در اردستان انجام شده، لذا ایجاد اشتغال باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

به گزارش صبح اردستان، فرماندار اردستان عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال در فرمانداری اظهار کرد: موضوع اشتغال در صدر مشکلاتی است که در جلسات کارگروه برای آن تصمیم گیری می شود.

علیرضا غیور گفت: یکی از موضوعات و منشأ همه معضلات اجتماعی که با آن دست به گریبان هستیم نبود اشتغال پایدار است.

وی افزود: رفع موانع و ایجاد فرصت های لازم برای توسعه و پیشرفتهای اشتغال در اردستان انجام شده، لذا باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

فرماندار اردستان تاکید کرد: کارگروه اشتغال باید برای تسهیل و تسریع امور اشتغال فعالیت کرده و در این راه قدمهای مثبتی را بردارد.

غیور با بیان اینکه عملکرد کارگروه مورد نظر است، تصریح کرد:  باید پویاتر در این حوزه کار شود و جای کار هم زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: اداره تعاون بیشتر به دنبال کارهای کارشناسی باشد که موضوع اشتغال را با استفاده از ظرفیتهای ارگانهای دیگر انجام دهد.

فرماندار همچنین تصریح کرد: دستگاههای عضو کارگروه اشتغال در حوزه فعالیت های بخش خود راهکار و فرصت ها را بیان کرده و برای توسعه اشتغال پیشنهاد ارائه کنند.

غیور با اشاره به عملکرد کارگروه در شش ماهه اول امسال افزود: سال گذشته ۱۸ درصد سهمیه اشتغال رشد اضافه هم داشته، اما امسال این اتفاق نیفتاده است.

وی گفت: موضوع اعتبارات در موضوع مشاغل خانگی نسبت به سال قبل از رشد چشمگیری برخوردار بوده و امسال هم می توانیم در تأمین اعتبار بهتر عمل کنیم.

فرماندار اردستان با توجه به انجام شدن موضوع ایجاد اشتغال در سال گذشته یادآوری کرد: این موضوع باید روند آن تغییر کرده و برای توسعه اشتغال نظارت کافی اتفاق بیفتد.

انتهای پیام / کد خبر25723

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار