یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدیرکل پست استان اصفهان:

افتتاح پنجاه و پنجمین باجه پیشخوان صدور کارت ملی در اردستان

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: دستگاههایی که تا کنون افتتاح شده رضایت بخش بوده و امروز شاهد پنجاه و پنجمین ایستگاه ثبت نام کارت ملی هوشمند در استان اصفهان هستیم.

به گزارش صبح اردستان، سعید رجالی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پیشخوان صدور کارت ملی در اداره پست اردستان اظهار کرد: برای سهولت و تسریع در ارائه خدمات کارت هوشمند  به مردم پیشخوان اردستان امروز در اداره پست آغاز به کار می کند.

وی افزود:  به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم اردستان ایستگاه ثبت نام کارت ملی هوشمند با تعامل اداره کل ثبت احوال استان و با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیون ریال برای خرید تجهیزات در اداره پست اردستان افتتاح می شود.

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: دستگاههایی که تا کنون افتتاح شده رضایت بخش بوده و امروز شاهد ۵۵ ایستگاه ثبت نام کارت ملی هوشمند در استان اصفهان هستیم.

رجالی با بیان اینکه  خواستار مراجعه مردم به واحد پستی و ادارت ثبت احوال تا فرصت محدود پایان سال هستیم، تصریح کرد: برای تعویض کارت ملی قدیمی مردم تا آخر سال فرصت دارند که نسبت به تعویض آن اقدام کنند.

وی تاکید کرد: راه اندازی باجه های پیشخوان صدور کارت ملی به منظور واگذاری بخشی از فعالیت ها به پست جمهوری اسلامی صورت گرفته و در عین حال صدور کارت ملی در ادارات ثبت احوال هم انجام می شود.

مدیرکل پست استان اصفهان تصریح کرد: ۲۲۰خط پستی در نقاط روستایی و شهری ارتباط بین واحدهای پستی را به منظور انجام تعهدات در حداقل زمان و کیفیت بالاتر برقرار می کنند.

رجالی همچنین گفت: ۹۹۲واحد پستی اعم از دولتی و خصوصی در استان با ۶۵۰ نفر نیروی دولتی و بیش از دوهزار نفر نیروهای بخش خصوصی فعالیت می کنند.

انتهای پیام / کد خبر26194

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار