جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره مخابرات اردستان خبر داد:

۲۸مرکز مخابراتی روستایی اردستان مجهز به اینترنت پرسرعت شدند

رئیس اداره مخابرات اردستان، گفت: روستاهایی که شبکه مسی ثابت دارند به همراه روستاهای مجاور آن از پوشش اینترنت برخوردار شده و تمام ۲۸مرکز مخابراتی روستایی اردستان مجهز به اینترنت پرسرعت ADSLشده اند.

به گزارش صبح اردستان، حمید رضا ترکیان در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: ۲۸ طرح مخابراتی همزمان با دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهند رسید ایشان همچنین از پوشش ۱۰۰درصدی اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات در روستاهای دارای شبکه مسی اردستان خبر داد.

وی افزود: تعدادی از روستاهای باقی مانده همچون مرکز روستای ، ماربین، مزدآباد، سفیده امکانات اینترنت آن نصب وانشالله تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید.

رئیس مخابرات شهرستان اردستان گفت: مرکزروستایی ماربین و سفیده هر کدام به میزان ۶۴پورت و مرکزمزدآباد با۴۸ پورت به بهره برداری رسیده وبیش از ۵۰ روستا در سطح شهرستان از نعمت اینترنت بهره مند شده اند..

وی تاکید کرد: توسعه شبکه مخابراتی را در نقاط روستایی و شهری همچون مهاباد، زواره و درباغ و اردستان از دیگر اقدامات اداره مخابرات در این ایام می باشد.

رئیس اداره مخابرات اردستان خاطرنشان کرد: بهره برداری از ۴ سایت جدید موبایل در شهر های اردستان و زواره و راه اندازی شبکه ۳G و ۴G در روستا زفرقند از اهم پروژه های مخابراتی است که در این ایام به بهره برداری خواهند رسید.
همچنین روستای آشینه پس از چندین سال امسال از نعمت تلفن ثابت و اینترنت برخوردار شد.
طرح فیبر نوری زواره به اردستان با پیشرفت ۹۵ درصدی در مراحل پایانی قرار داشته و به زودی با اتمام طرح فیبر نوری مسیر مهاباد به اردستان که پیشرفت بالای ۹۰ درصدی داشته مرکز مخابراتی شهر مهاباد را به شبکه فیبر نوری شهرستان متصل خواهد کرد.

انتهای پیام / کد خبر27372

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار