جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان:

طرح مسکن اجتماعی در اردستان با۵۰منزل ویلایی ساخته می شود

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان، گفت: کارهای اولیه و مقدماتی مسکن اجتماعی اردستان انجام شده و در مرحله اول ۵۰ خانه بصورت ویلایی ساخته می شود.

به گزارش صبح اردستان، احمد علی یزدانپناه در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: مسکن اجتماعی که از سوی دولت پیگیری می شود ویژه کسانی بوده که  توانایی داشتن مسکن را نداشته و با پرداخت کرایه در آینده صاحب منزل می شوند.

وی افزود: طرح مسکن اجتماعی همچنین برای کسانی که زوج جوان بوده و امکان ساخت یا خرید منزل را ندارند در نظر گرفته شده و با مشارکت خیران به این دسته از افراد تعلق می گیرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان گفت: کارهای اولیه و مقدماتی اینگونه مسکن ها انجام شده و اداره راه و شهرسازی که متولی این زمینها است در اردستان و مرحله اول ۵۰ خانه ساخته  می شود آنهم بصورت ویلایی که هنوز طرح جامعه آن آماده نشده است.

یزدانپناه با بیان اینکه به لحاظ  تجربه مسکن مهر و موجب یک سری مسائل حاشیه آن موجب شده که این طرح عملیاتی نشود، تصریح کرد: برای رفع نواقص احتمالی این طرح  روی آن کار می شود.

وی تاکید کرد: جلساتی با اداره راه و شهرسازی اردستان انجام شده و مقرر شد با جانمایی و تصمیماتی جلسه بعدی با موضوع هزینه ها برگزار شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: جامعه ای که مورد هدف این طرح هستند هنوز شناسایی و گزینش نشده است.

یزدانپناه تصریح کرد: مسکن مهر هم به نوعی مسکن اجتماعی بوده ولی اگر افرادی مسکن داشته باشند و وارد این طرح بشوند موجب رشد حبابی در شهرهای کوچک خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر27375

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار