یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان:

تسهیلات اشتغالزایی اردستان در سال۹۶ محقق نشده است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: تسهیلات اشتغالزایی شهرستان اردستان ۱۹۴میلیارد ریال بوده که تاکنون هیچ مبلغی از این تسهیلات تحقق پیدا نکرده است.

به گزارش صبح اردستان، جمشید عامری در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: طرح تکاپو یا اشتغال فراگیر یکی از طرح‌های دولتی بوده که بر اساس سیاست ها برای فراگیر شدن موضوع  اشتغال مناسب و با شرایط منطقه و متقاضیانی که خواستار ایجاد اشتغال هستند در حال اجرا است.

وی افزود: تسهیلات اشتغالزایی شهرستان ۱۹۴میلیارد ریال بوده که تاکنون هیچ مبلغی از این تسهیلات تحقق پیدا نکرده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: هدف از برنامه اشتغال فراگیر افزایش ایجاد شغل و پایداری و ماندگاری آن بوده که این برنامه برای صنوف و صنایع مختلف تبیین و اجرایی شده است.

عامری با بیان اینکه رسته های شغلی شهرستان در این طرح تولید، محصولات گلخانه ای و گیاهان دارویی، خدمات گردشگری و صنایع دستی، فناوری اطلاعات (IT)، صنایع تبدیلی و تکمیلی، خدمات حمل و نقل بین شهری، دوخت و تولید پوشاک با توجه به اولویت منطقه، فرش دستباف بوده، تصریح کرد:  طرح ها باید در قالب این ۱۳ رسته اجرایی شود.

وی تاکید کرد: اشتغال جوانان و مشاغل روستایی و همچنین شهرهای جمعیت زیر ۱۰هزار نفر برای استفاده از طرح تکاپو در اولویت است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان خاطرنشان کرد: مدارک متقاضیان تسهیلات تا دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بعد از تایید کارگروه اشتغال شهرستان به منظور واریز به بانک های عامل ابلاغ می شود.

عامری همچنین تصریح کرد: طرح هایی که بالای دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات نیاز داشته باشد به کارگروه اشتغال استان به منظور تایید ارسال می شود.

انتهای پیام / کد خبر27454

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار