جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
سرپرست اداره راهداری و امور حمل و نقل جاده ای اردستان:

پخش یک هزارتن شن و نمک برای بازگشایی ۳۵۰کیلومتر از جاده های اردستان

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان، گفت: راهداران شهرستان از نخستین لحظات آغاز بارش در مسیرهای مختلف مستقر شده‌ و تا کنون بیش از یک هزار تن شن و نمک را در ۳۵۰ کیلومتر سطح جاده‌ها پخش کرده اند.

به گزارش صبح اردستان، احمد کاشکی در گفتگو با صبح اردستان اظهار کرد: نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان بیش از ۶۰۰ تن نمک و شن را در راه‌های مواصلاتی شهرستان اردستان پخش کرده اند.

وی افزود: نمک پاشی از ساعات اولیه شب گذشته همراه با رف روبی در محورهای مواصلاتی شهرستان توسط راهداران در حال انجام است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان گفت: نیروهای اداره راهداری اردستان از شب گذشته تاکنون بیش از ۱۶۰ کیلومتر محورهای کاشان به اردستان و اردستان به نایین و اردستان به اصفهان را برف‌روبی کرده‌اند.

کاشکی با بیان اینکه ۳۸ راهدار در ۴ راهدارخانه مستقر شده اند، تصریح کرد: افراد با  بیش از ۱۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین آماده‌باش و در حال خدمت‌رسانی به مردم و مسافران هستند.

وی تاکید کرد: تیم‌های نگهداری جاده‌های روستایی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ تا اقدامات مورد نیاز برای باز بودن محورهای مواصلاتی در شهرستان را داشته باشند.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان خاطرنشان کرد: راهداران شهرستان از نخستین لحظات آغاز بارش در مسیرهای مختلف مستقر شده‌ و تا کنون بیش از یک هزار تن شن و نمک را در ۳۵۰ کیلومتر سطح جاده‌ها پخش کرده اند.

انتهای پیام / کد خبر27721

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار