شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

هدف سران فتنه از بین بردن انقلاب اسلامی بود

امام جمعه شهر زواره گفت: هدف خواص مردود در انتخابات ۸۸، از بین بردن انقلاب اسلامی در دهه ۸۰ و ۹۰ بود.

asgari-zav

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله عسگری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زواره با تبریک سالروز میلاد حضرت مسیح به پیروانش، اظهار کرد: گر چه حقیقتا فرهنگ و تعلیمات مسیح متاسفانه امروز در میان پیروانش جایی ندارد.

وی افزود: کسانی که خودشان را مدعی پیروی از مسیح می دانند، امروز جنایتکارترین مردم روی صحنه زمین هستند.

امام جمعه زواره با اشاره به حماسه ۹ دی، خاطر نشان کرد: این حماسه که با بصیرت و آگاهی مردم صورت گرفت، اگر بیشتر از ۲۲ بهمن نباشد کمتر نیست.

حجه الاسلام عسگری تصریح کرد: مردم در ۹ دی در دفاع از نظام، آرمان های انقلاب اسلامی، امامت و رهبری و اصل مترقی ولایت فقیه به میدان آمدند.

نماینده ولی فقیه در شهر زواره تاکید کرد: کسانی که علیه اصل مترقی نظام جمهوری اسلامی شعار دادند، باید بدانند که با چه کسی طرف شده اند، با ملتی طرف شده اند که همه هستی و وجودشان را در راه ولایت فقیه داده اند.

وی افزود: حماسه دی باید برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار بماند.

امام جمعه زواره با اشاره به تصویب قطعنامه پیشنهادی ایران مبنی بر جهان بدون خشونت، اظهار داشت: جمهوری اسلامی در صحنه جهانی و دیپلماسی خارج از کشور دارد تاثیر خود را می گذارد.

عسگری با اشاره به توافقنامه ژنو، تصریح داشت: تصویب سنا و تحریم های جدید، اولین نقض توافق نامه از طرف آمریکایی ها بود.

نماینده ولی فقیه در زواره با اشاره به بی اعتمادی ملت ایران به سران آمریکایی و غربی، خاطر نشان کرد: ما در صحنه دیپلماسی خارجی عقب نشینی نمی کنیم و راه خودمان را ادامه می دهیم.

وی افزود: مسیری که در دیپلماسی فعلا مورد تایید نظام و رهبری است ادامه می دهیم و هر جا که ببینیم بر خلاف نظام و مصلحت ملی کشور است، برمی گردیم و هیچ چیز را از دست نداده ایم.

امام جمعه زواره گفت: دستگاه دیپلماسی و تیم هسته ای در مذاکرات دور جدید باید در محکم تر در مقابل این زیاده خواهی ها بایستند و باید کسی که زمینه بی اعتمادی در مذاکرات را ایجاد کرد، مجازات سیاسی شود و آمریکایی ها باید پاسخگو باشند.

حجه الاسلام و المسلمین عبدالله عسگری با هشدار به کارشکنی آمریکایی ها، تاکید کرد: آمریکایی ها کاری نکنند که ایران حضور خود را در میز مذاکرات منوط به عدم حضور مسئولات و دولتمردان آمریکایی کند.

انتهای پیام / کد خبر2804

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار