سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

لزوم توجه مسئولان و مردم به اجرایی کردن شعار سال

امام جمعه اردستان، گفت: شروع نوروز همراه بوده با سخنان مقام معظم رهبری و لزوم توجه مسئولان و مردم به اجرایی کردن شعار سال وظیفه اصلی آنها است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد موسی بن جعفر(ع) اظهار کرد: دیدگاه اسلام نسبت به نوروز همان موضع شرع اسلام است و سنت بد خرافی را قرآن به شدت محکوم می کند.

وی افزود: سنت هایی وجود دارد که عقل و شرع هر دو آن را تایید می کند همچون قرار دادن عید نوروز در اول بهار که کار بسیار پسندیده ای است.

امام جمعه اردستان گفت: سنت هایی که در چهار شنبه سوری اجرا می شود جزء مواردی است خرافی که منطق و شرع آن را نمی پذیرند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه عید نوروز روزی است که خدا پیمان گرفته از بندگانش تا او را اطاعت کنتد، تصریح کرد: آفرینش در عید نوروز بوده که در آن همگی انتظار فرج را داریم.

وی تاکید کرد: میلاد امام جواد در دعای ماه رجب عنوان شده و برخورداری از ماه رجب استفاده از ولادتها و اعیادی است که در این ماه قرار داده شده است.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: شروع نوروز همراه بوده با سخنان مقام معظم رهبری و لزوم توجه مسئولان و مردم به اجرایی کردن شعار سال وظیفه اصلی آنها است.

خطیب جمعه اردستان تصریح کرد: نامگذاری و حمایت از کالای ایرانی یعنی خط دادن مسئولان به این موضوع که شعار سال نباید در حد شعار و سمینار باشد.

حجت الاسلام دهشیری گفت: ملت بزرگ ایران با استفاده از ظرفیت بزرگ و غنی جوانان با استعداد می تواند بر همه مشکلات غلبه کرده هر چند در این راه دشمنانی هم داریم.

امام جمعه اردستان اعلام کرد: دشمنان  اسلام در کمین هستند تا مغزهای نخبه ایرانی را سرقت کرده و با فریب دادن آنها را از کشور خارج کنند.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس با  ارائه طرحهای نو کاری کنتد که حمایت از تولیدات ایرانی نهادینه شده و قوه قضائیه نیز دست زالو صفتان را قطع کند.

انتهای پیام / کد خبر28799

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار