سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مدیرآموزش و پرورش اردستان:

آزمون«تاج بندگی» در آموزش و پرورش اردستان برگزار می شود

مدیر آموزش و پرورش اردستان، گفت: بمنظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در مدارس و آشنایی فرهنگیان شیوه نامه ای با نام «تاج بندگی» طراحی شده که همکاران فرهنگی با مطالعه کتاب مورد نظر در آزمون آن شرکت خواهند کرد.

به گزارش صبح اردستان، عیسی شفیعی در گفت و گو با صبح اردستان، اظهار کرد: یکی از فرصتها و نقشه هایی که  در آموزش و پرورش با حساسیت دنبال می شود موضوع پوشش اسلامی، عفاف و حجاب است.

وی افزود: بمنظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در مدارس و آشنایی فرهنگیان شیوه نامه ای با نام «تاج بندگی» طراحی شده که همکاران فرهنگی با مطالعه کتاب مورد نظر در آزمون آن شرکت خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: افرادی که در آزمون تاج بندگی حائز رتبه برتر شوند در مراسم گرامیداشت مقام معلم مورد تقدیر قرار گرفته و هدایایی به رسم یادبود به آنها تعلق خواهد گرفت.

شفیعی با بیان اینکه فرهنگیان برای اشرافیت بهتر بر شیوه نامه و اینکه خود الگو و اسوه برای دانش آموزان و اولیاء باشند، تصریح کرد: فرهنگیان با مطالعه این شیوه نامه فرهنگ عفاف و حجاب را به دانش آموزان انتقال خواهند داد.

وی تاکید کرد: خانواده بزرگ آموزش و پرورش همچون فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء مقید بوده که پوشش اسلامی را طبق چهارچوب اسلامی رعایت کنند.

مدیر آموزش و پرورش اردستان خاطرنشان کرد: بمناسبت نوروزنمایشگاه بزرگ کتاب با ۵۰ درصد تخفیف و همکاری اداره ارشاد اسلامی از ششم فروردین در کانون شهید مفتح اردستان افتتاح شده و تا ۳۰ فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام / کد خبر28867

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار