سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرمانده هشت سال دفاع مقدس:

اقتصاد تنها مرزی است که دشمن به آن امید بسته است

فرمانده هشت سال دفاع مقدس، گفت: اقتصاد تنها مرزی است که دشمن به آن امید بسته است، لذا همچون میدان دفاع مقدس اگر بخواهیم پیروز شویم باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ پاسدارسید مرتضی کسائی زادگان در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه اردستان، اظهار، کرد: امام خمینی انقلابی به پا کرد که دین واقعی و زلال محمدی بیدارگر و رساننده بشر به سمت کمال است و این والاترین ارزش انقلاب است.

وی افزود:  ماه با عظمت شعبان ماه پیغمبر خدا  و دارای برکات به خصوصی همچون  صلوات است و انواری در این ماه دارد که این ماه را از ماههای دیگر متمایز کرده است.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس گفت: امام حسین(ع) در این ماه به دنیا امد و همه چیز خود را فدای دین کرد برای اینکه خوبی های دین کنار زده نشود و به جای آن کفر جایگزین شود.

سرهنگ کسائی زادگان با بیان اینکه پاسداران کسانی هستند که دلهایشان پر از حب خداوند و از هیچ تلاشی برای حفظ انقلاب دریغ نمی کنند، تصریح کرد:  پاسداران مدال افتخارشان در دل تاریخ ماند و به امام حسین(ع) اقتدا کردند.

وی تاکید کرد: به کسانی که دلشان در گرو انقلاب اسلامی است باید این روز را تبریک گفت و این ماه را باید به جانبازانی تبریک گفت که به ابوالفضل العباس(ع) اقتدا کردند و راه شهدا را پیموده اند ولی تکلیف بر آن شده تا در جمع ما بمانند و پیام آور شهیدان باشند.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس جانبازان را یادگاران شهدای بزرگواری دانست که در حفظ نظام و  انقلا ب اسلامی تلاش کرده اند.

سرهنگ کسائی زادگان تصریح کرد: انقلاب اسلامی می خواهد ظلم و ستم و استکبار در جهان نباشد چرا که دشمن هم  فقط انقلاب اسلامی را در بر ابر خود می بیند و همه مدیون زحماتی هستند که اهل انقلاب برای آن تلاش کرده اند.

وی همچنین یادآوری کرد: شلیک موشک اسراییلی ها به سوریه هیچ ارزش سیاسی و امنیتی نداشته است و بهترین روش انقلابی عمل کردن پیروی از مقام معظم رهبری در همه امور است.

سرهنگ کسائی زادگان اعلام کرد: اقتصاد تنها مرزی است که دشمن به آن امید بسته است، لذا همچون میدان دفاع مقدس اگر بخواهیم پیروز شویم باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام / کد خبر29342

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار