جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

با کمک مسئولان شر دیو پلید بیکاری را از سر مردم شهرستان دفع خواهیم کرد/ شأنی جز خدمت به مردم نداریم

فرماندار اردستان، گفت: با یاری خداوند و همراهی و همدلی همه مسئولان شهرستان و صاحبان سرمایه و کسب و کار و با پتانسل هایی که در منطقه وجود دارد و برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شر این دیو پلید بیکاری را از سر مردم شهرستان دفع خواهیم کرد.

به گزارش صبح اردستان، حمید رضا تأملی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار اردستان، اظهار کرد: خداوند را شاکرم که بار دیگر به بنده حقیر توفیق و نعمت خدمت به مردمان مومن و غیرتمند و با استعداد خطه اصیل اردستان را عنایت فرمود.

وی افزود: از مراتب اعتماد و حمایت های همه جانبه استاندار اصفهان که حضور این شخصیت ملی، مجرب و کار آزموده فرصتی بی بدیل را برای استان اصفهان بوده تشکر می کنم.

فرماندار اردستان گفت: امیدوارم در مقام خدمت به مردم این منطقه و تحقق فرمان کار، کار، کارایشان(استاندار) بخش کوچکی از این الطاف را جبران نمایم.

تاملی با بیان اینکه خدا را شکر در زمانی مسئولیت به بنده محول شده و آنچه که به عنوان مطالبه و وظیفه برای مسئولان از زبان اجرایی محترم دولت و نماینده عالی ایشان جناب استاندار اصفهان و نیز نماینده مردم شهرستان اردستان شنیده می شود، تصریح کرد: همه به بنده هم ابلاغ شده و همه  یکی است و آن عبارت از کار و وتلاش بی وقفه و خدمت به مردم است.

وی تاکید کرد:  از فرماندار قبلی  آقای علیرضا غیور تشکر می کنم و  برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت  در عرصه های پیش رو را دارم.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: ما مسئولان اجرایی مخصوصا در شهرستانه که در صف مقدم دریافت و تحقق مطالبات مردم قرار داریم شأنی جز خدمت به مردم نداریم.

تاملی تصریح کرد: کلید واژه و اسم رمز گفتمان چندین ساله دولت محترم تاکید بر کلمه امید است و ما یقینا و تحقیقا در همه عرصه های اداره کشور به حضور و اعتماد مردم نیاز داریم و حضور و اعتماد مستلزم ایجاد امید در کشور است و امید به تحول  و تغییرات رو به رشد و گره گشایی از مشکلات مردم و تحقق این امید وظیفه اصلی ما مسئولان اجرایی بوده و این وظیفه جز با کار و تلاش بی منت محقق نخواهد شد.

وی یادآوری کرد: بنده به عنوان نماینده عالی دولت  تدبیر و امید در حوزه استحفاظی شهرستان اردستان متعهد می شوم  که از صد در صد ظرفیت های قانونی سمت اجرایی خود جهت تحقق امور مهم در تمام ۱۲ هزار کیلومترمربع حوزه استحفاظی شهرستان استفاده کنم و همین انتظار را از همکاران  عزیز خود در دستگاههای دولتی شهرستان دارم.

فرماندار اردستان گفت: ما برای تحقق آنچه که در جایگاه و شأن این منطقه غنی فرهنگی و مردم مومن و با استعداد آن است به وحدت و انسجام و همدلی نیاز داریم و وحدت و انسجامی فراگیر در بین تمام بزرگان، نخبگان و خواص شهرستان و عموم مردم منطقه در داخل و خارج شهرستان است.

تاملی تاکید کرد: ما به آنچه که تا کنون دست نیافته ایم  حتما باید تجدید نظر کنیم  به خودمان، روشمان و افکارمان و محدودیت ها و موانع کشور و شهرستان را می دانم  ولی هیچ وقت به عبارت منطقه محروم اعتقادی ندارم و اگر محرومیتی است به ما بر می گردد و نوع کارکردمان و ما نمی توانیم فقط به گزارش مشکلات  و موانع مردم بسنده کنیم  و وظیفه مسئولان برنامه ریزی برای برطرف کردن مشکلات مردم است.

وی تصریح کرد: امروز در این جلسه ماموریت اصلی  ما مشخص شد و آن هم ایجاد اشتغال ماموریتی که متوجه همه متولیان امر است و ماموریتی که امروز از سوی همه مسئولان عالی کشور است و تهدیدی که امروز لبه کارآمدی مدیریتی نظام را نشانه گرفته است.

فرماندار اردستان در پایان افزود: با یاری خداوند و همراهی و همدلی همه مسئولان شهرستان و صاحبان سرمایه و کسب و کار و با پتانسل هایی که در منطقه وجود دارد و برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شر این دیو پلید بیکاری را از سر مردم شهرستان دفع خواهیم کرد.

 

انتهای پیام / کد خبر29569

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار