یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سند سجلی شهید سید نورالله طباطبائی نژاد رونمایی شد

سند سجلی حجت الاسلام و المسلمین شهید سید نورالله طباطبائی نژاد، اولین نماینده مردم شهرستان اردستان و کوهپایه در مجلس شورای اسلامی در اردستان رونمایی شد.

tabatabaee921007

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران “ایسنا” ، در این مراسم مدیر اداره ثبت احوال شهرستان اردستان با بیان اینکه طرح آرشیو الکترونیکی اسناد که از آن به عنوان انقلابی در ارایه خدمات ثبت احوال یاد می کنند در ادارات ثبت احوال بسیار دیرتر شروع شد،اظهار کرد: با این حال این اداره بعد از نائین دومین اداره در سطح استان است که طرح آرشیو االکترونیکی در آن به پایان رسیده است.

علیرضا یوسفی فرد با بیان اینکه با اجرای این طرح می توان به کلیه اسناد ولادت و وفات ایرانیان دسترسی داشت، تصریح کرد: در این راستا خدمات سجلی و شناسنامه‌ای مردم بدون مراجعه به محل صدور شناسنامه‌ها در همان اداره ثبت احوال محل سکونت قابل ارایه خواهد بود.

وی با بیان اینکه از ابتدای تاسیس ثبت احوال اردستان در سال ۱۳۰۵ تاکنون ۱۳۸ هزار و ۱۴۱سند ولادت تنظیم شده است و ۵۶هزار و ۳۳۶سند فوت تصریح کرد: این در حالی است که جمعیت فعلی شهرستان اردستان در حدود ۴۲هزار نفر است که این نشان از مهاجرت نیمی از جمعیت شهرستان به دیگر نقاط کشور دارد.

انتهای پیام / کد خبر2984

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار