شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدیرآب و فاضلاب روستایی شهرستان اردستان:

آب ۲۱ روستا در اردستان جیره بندی شد/ بحران آب روستایی جدی است

مدیرآب و فاضلاب روستایی شهرستان اردستان، گفت: بحران آب برای بعضی روستاهای اردستان جدی است و اکثر اوقات آب اصفهان بزرگ قطع می شود که حدود ۲۱ روستا که در مسیر خط لوله آب اصفهان قرار دارند آب برایشان جیره بندی می شود.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ رضا دهقان اظهار کرد: در حال حاضر شش دستگاه تانکر به ۹۵ روستای شهرستان اردستان آب رسانی سیار انجام می دهند.

وی افزود: از این ۹۵ روستای شهرستان ۴۵ روستای آن تحت پوشش آب روستایی نبوده  و بعضی از روستاهای غیر پوشش بخش سفلی که قنات هایشان درمسیر سیل بوده بر اثر سیلاب مسدود شده است.

مدیرآب و فاضلاب روستایی شهرستان اردستان گفت: با توجه به مسدود شدن قنوات بعضی از روستاها بر اثر سیلاب اخیر هیچ گونه منابع آبی ندارند که شرکت آب و فاضلاب در حال آبرسانی سیار می باشد.

دهقان با بیان اینکه بحران آب برای بعضی روستاها جدی است، تصریح کرد: اکثر اوقات آب اصفهان بزرگ قطع می شود که حدود ۲۱ روستا که در مسیر خط لوله آب اصفهان قرار دارند آب برایشان جیره بندی می شود.

وی تاکید کرد: روستاهایی که آب برایشان به صورت جیره بندی می شود جایگزین آن با تانکر ازز علمک شهری آبرسانی می شوند.

مدیرآب و فاضلاب روستایی اردستان به مشکلات آب رسانی سیار به روستاها اشاره کرد و گفت: کمبود اعتبارات و فرسوده بودن ماشین آلات از مهمترین مشکلات آب رسانی سیار به روستاها می باشد.

مشترکان آب روستایی شهرستان اردستان ۱۳ هزار و ۲۱۰ مورد است.

انتهای پیام / کد خبر29956

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار