پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

دشمن به دنبال حذف مبانی اسلامی است/ مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی مهم ترین وظیفه مسلمانان

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: آمریکایی ها داعش را در منطقه متولد کردند تا مبانی اسلام ناب محمدی را از بین ببرند و نامی از اسلام و ایران باقی نگذارند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در سخنرانی راهپیمایی روز قدس اردستان اظهار کرد: فلسطینیان کسانی هستند که با زور توسط اسرائیلیان از منازل خود رانده شده اند.

وی افزود: عظمتی که مسجد الاقصی دارد متاسفانه اسرائیل سفارت خود را در آنجا قرار داده تا موجب ناراحتی مسلمان جهان شود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: این غده سرطانی در محل قلب طپنده مسلمانان قرار گرفته و به اشغالگری خود ادامه می دهد.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان  اینکه پرچم اسرائیل تشکیل شده از ستاره پنج پر قصد گرفتن نیل تا فرات را داشته که اگر در برابر آن نایستیم آنچه از دین و فرهنگ داریم را می خواهند به مسلخ ببرند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: مهمترین وظیفه مسلمانان ایستادن و مقاومت کردن در برابر رژیم منحوس اسرائیل است.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکید کرد: حضرت امام در اول حکومت خود حرف استراتزیک خود را دشمنی با اسرائیل اعلام کرد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد: ما از بین رفتن امریکا و اسرائیل  را می بینیم و نشانه ان قوت گرفتن گروه های مقاومت در منطقه است.

وی با توجه به اینکه در یکسال گذشته جمع شدن داعش را در منطقه داشتیم و با وعده سردار سلیمانی این امر محقق شد و پیروزی های متعددی داشتیم نشان می دهد در مسئله از بین بردن داعش موفق بوده ایم.

آمریکایی ها داعش را در منطقه متولد کردن تا مبانی اسلام ناب محمدی را از بین ببرند و نامی از اسلام و ایران باقی نگذارند.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد افزود: برجام تحولی را برای ایران نداشته و مردم همه این را دانسته و می دانند که اگر ایران را دو دستی تحویل آمریکائیها بدهیم بازهم دست بردار نیستند و هیچ اثری برای ما ندارد و فقط اقتصاد مقاومت می تواند برای ما مهم باشد.

انتهای پیام / کد خبر29978

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار