سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

مسئولان چپ و راست را کنار گذاشته و اقتصاد کشور را نجات دهند

امام جمعه اردستان، گفت: مسئولان چپ و راست را کنار بگذارند و اقتصاد کشور را نجات دهند و اقتصاد را مقاوم سازی کنند و از مصرف بی رویه جلوگیری کنند که این موضوع را مقام معظم رهبری مرتبا تذکر می دهند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از  صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: هر قشری وظیفه خود را از رهنمودهای مقام معظم رهبری بگیرد هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس قوه قضائیه نکاتی اساسی را گفتند که یکی از آنها دقت قضات در عادلانه قضاوت کردن و دیگری اینکه مصلحت مردم و جامعه را در نظر گرفته و اطلاع رسانی به مردم را هم فراموش نکنند.

امام جمعه اردستان گفت: برخورد با مفسدین از راهنمایی های مقام معظم رهبری بود، لذا هر نفر آلوده در هر کجا و در بدنه نظام باشد باید شناسایی  و بدون ملاحظه با او برخورد شود.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه فساد را باید شناسایی و با آن برخورد شود، تصریح کرد: آشوب های اجتماعی که در جامعه شاهد هستیم به بار نشستن توطئه دشمن است که به آن اشاره می کرد و در این راستا موج سوارانی هم وارد بازار اقتصاد شدند.

وی تاکید کرد: مخربان اقتصادی جوی را ایجاد کردند که تحریم های سنگینی در راه است و با این نیت قیمت ها را بالا بردند تا بازار ملتهب شود و خود مسئولان متوجه شده اند که توطئه بزرگی در راه است و باید برای آن فکری بکنند.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: همانطور که دشمنان گفتند  تحریم ها کار خود را کرده و ما داریم به جلو می رویم و این خود یک هشدار است و اختلاسها نشان از ناسالم بودن رده های مدیریتی می دهد.

خطیب جمعه اردستان تصریح کرد: مسئولان چپ و راست را کنار بگذارند  و اقتصاد کشور را نجات دهند  و اقتصاد را مقاوم سازی کنند و از مصرف بی رویه جلوگیری کنند که این موضوع را مقام معظم رهبری مرتبا تذکر می دهند.

وی یادآوری کرد: ناخدای کشتی انقلاب ناجی خواهد بود و این انقلاب را نگه خواهد داشت، لذا نمایندگان مجلس  وظیفه دارند ریل گذاری برای اجرای کارهای دولت را مد نظر قرار دهند تا کارها سریع انجام شود.

انتهای پیام / کد خبر30264

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار