سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

سفر چندساعته وزیر وزرش و جوانان گلایه های مردمی را به همراه داشت

امام جمعه اردستان، گفت: وزیر ورزش و جوانان در سفر خود کمتر از چند ساعت شهرهای نطنز و اردستان را در نوردید که این گلایه مردمی را به همراه داشت و می طلبید که بیشتر در بین مردم می ماند.

به گزارش صبح اردستان، به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: پنجم مرداد یادآور یادگار بزرگ حضرت امام خمینی(ره) در نظام اسلامی یعنی تاسیس نماز جمعه است و تنها نمازی است که تمام ویژگیهای یک نماز را دارد.

وی افزود: نماز های جمعه کشورمان بازتاب ملی و بین المللی دارد و خشم دشمن آشکار می شود از این ازدهام ملت در سنگر نماز جمعه و کام آنان را تلخ  می کند.

امام جمعه اردستان گفت: خادمان این ملت یعنی مسئولان بهتر است حضورشان در بین مردم و نماز جمعه دیده شود ولی حضورشان کمرنگ و بعضی مواقع غمرنگ است.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه رئیس جمهور صحبتهایی انقلابی در خطاب به ترامپ داشتند که ستودنی است تصریح کرد، اما ترامپ بی عهد توهین کرد و تحقیر و تهدید هم داشت که سردار سلیمانی جواب او را قاطعانه دادند.

وی تاکید کرد: آمریکایی ها آبرویی برای ماندن در یمن ندارند و در برابر انصارلله که امکانات خاصی هم ندارند خار و ذلیل شده اند.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: بعضی ها برای اینکه برای خودشان حاشیه ای امن دست و پا کنند به دشمنان روی خوش نشان می دهند که باید در رفتارشان تغییر را نشان دهند.

خطیب جمعه اردستان تصریح کرد: عملیات مرصاد روزی بود که بخشهایی از کرمانشاه را گرفتند و با گول خوردگان نظام در صدد دست یابی به کل کشور بودند که سیلی محکمی از ایران خوردند.

ححت الاسلام دهشیری یادآوری کرد: وزیر ورزش و جوانان در سفر خود کمتر از چند ساعت شهرهای نطنز و اردستان را در نوردید که این گلایه مردمی را به همراه داشت  و می طلبید که بیشتر در بین مردم می ماند.

انتهای پیام / کد خبر30628

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار