سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
نماینده مردم اردستان درمجلس شورای اسلامی:

بسیج می تواند پدیده شوم احتکار را کمرنگ کند

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: این پدیده اقتصادی و این پدیده شوم احتکار که همیشه بوده، بسیج می تواند آن را کمرنگ کند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاددر گفت و گو با صاحب نیوز؛ اظهار کرد: در موضوع احتکار حضور مردم موثرترین نیرویی است که می تواند از احتکار جلوگیری کند.

وی افزود: بسیج یک نیروی مردمی در صحنه است و حضور بسیجی وار مردم می تواند ازاحتکار جلوگیری کند و کمک کننده هم خواهد بود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: این پدیده اقتصادی و این پدیده فاسد احتکار که همیشه بوده، بسیج می تواند آن را کمرنگ کند.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه گزارشهایی در کشور داشته ایم که برادران بسیجی با معرفی محلهای اختفا از ضربه زدن به اقتصاد جلوگیری کرده اند، تصریح کرد: از همه مردم هم می خواهیم که اگر محلهایی وجود دارد که کالایی در حال احتکار است و مردم در سختی به سر می برند بسیجی وار آن را اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: بسیج همیشه در کنار مردم و در شرایط سخت حضور داشته و این حضور مسئولیت مسئولان مربوطه را کم نمی کند از جمله قضائی، نظامی و انتظامی که باید موضوع را پیگیری کرده و وظیفه خود را انجام دهند، هر چند بسیجیان می توانند کمک شایانی به اقتصاد کشور کنند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: این گردنه اقتصادی که برای کشور ایجاد شده و تحریم های ظالمانه ای که برای کشور دیده شده  با همراهی مردم و به هوش بودن مردم از آن بگذریم.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: مردم ضمن هوشیاری متوجه باشند خدای ناکرده افرادی از داخل همکار دشمن نشوند و احتکار نکنند که موجب بشود هدف دشمن محقق شود.

انتهای پیام / کد خبر30736

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار