سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معاون آموزش و پژوهش هلال احمر استان اصفهان:

ایران از کشورهای پر حادثه جهان است

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: ایران از کشورهای پرحادثه در جهان است و باید با فرهنگ سازی در خانه و محافل عمومی موجب کاهش حوادث شویم.

به گزارش صبح اردستان، امیر جلالیان صبح چهارشنبه در همایشی به مناسبت ۱۴ آذر روز جهانی داوطلب اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم از دیرباز توسط پیامبران الهی شروع شده و از آموزه های دینی ما نیز محسوب می شود.

وی با بیان اینکه این ودیعه الهی با گذر از دل تاریخ اکنون به دست ما رسیده است، افزود: خصیصه داوطلب شدن برای کمک به دیگران لطفی است که توسط خداوند به برخی افراد اهداء می شود تا به جامعه خود در راه رضای الهی خدمت کند.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه اگر صفت صبر و تاب آوری در جامعه ای نهادینه نشده باشد، نمی تواند در برابر سختی ها و مشکلات اقتصادی دوام آورد، تصریح داشت: دشمنان ۴۰ سال است به ملت ما  زور می گویند اما تاب آوری ما زیاد شده و باید با ادامه این رویه در دنیا خودمان را نشان دهیم.

معاون آموزش و پژوهش هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه ایران از کشورهای  پرحادثه در جهان است به نوعی که از ۴۴ حادثه دنیا ۳۳ مورد در کشور ما اتفاق افتاده است، ابراز داشت: می توانیم با فرهنگ سازی در خانه و محافل عمومی موجب کاهش حوادث شویم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه۹۷ درصد آب کره زمین غیر قابل مصرف است به نوعی که امروزه  بحران آب در تمام دنیا مطرح می شود، ابراز داشت:  فرهنگ مصرف آب و رعایت آداب صرفه جویی در کشور ما ضعیف است و همین امر مشکلات بسیاری را رقم می زند.

انتهای پیام / کد خبر31673

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار