پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
بخشدار مرکزی اردستان:

طرح بهسازی روستای ظفرقند اردستان اجرایی شد

بخشدار مرکزی اردستان گفت: هم زمان با هفته دولت طرح بهسازی روستای ظفرقند شامل اجرای ۱۲ هزار متر مربع آسفالت به شکل مشارکتی با بنیاد مسکن به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح اردستان، سید رضا مرتضوی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح تعدادی از طرح‌های روستایی بخش مرکزی اردستان اظهار داشت: همزمان با هفته دولت، طرح بهسازی روستای ظفرقند شامل اجرای  ۱۲هزار متر مربع آسفالت به صورت مشارکتی با بنیاد مسکن به بهره برداری رسید.

وی افزود: نصب دوربین پایش تصویری توسط بخشداری اردستان، اجرای سنگ فرش به مساحت یک هزار متر مربع و اجرای یک هزار و  ۲۰۰متر جدول توسط بنیاد مسکن ادستان با هزینه اجرایی بالغ بر هشت میلیارد ریال و از منابع بنیاد مسکن، بخشداری و دهیاری روستای ظفرقند از جمله دیگر طرح های اجرایی در هفته دولت بوده است.

آغاز اجرای طرح آسفالت روستای «دستجرد»

بخشدار مرکزی اردستان گفت: با حضور فرماندار اردستان و جمعی از مسئولان، آسفالت معابر روستای دستجرد با متراژ یک هزار و ۱۰۰ متر و با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال  آغاز شده است.

۳ طرح عمرانی و خدماتی در روستای «پنج و میشاب» افتتاح شد

مرتضوی افزود: جدول گذاری ۵۰۰ متر از معابر روستای «پنج» و دیوار کشی آرامستان این روستا با صرف اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال و همچنین مقدار یک هزار و ۳۰۰ متر زیرسازی و آسفالت روستای «میشاب» با صرف اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیون ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده اجرایی شده است.

انتهای پیام / کد خبر32141

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار