جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
مدیر آموزش و پرورش اردستان:

شهید سلیمانی با اسلام داعشی و ساختگی مقابله کرد

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: فعالیت شهید سلیمانی در امتداد راه امام حسین(ع) بود و توانست با اسلام داعشی و ساختگی مقابله کند.

به گزارش صبح اردستان، علی اصغر مومنیان ظهر دوشنبه در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز در روستای نیسیان اردستان اظهار داشت: آموزش و پرورش در زمان جنگ بیش از ۳۶ هزار دانش آموز و پنج هزار معلم شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی افزود: فرا رسیدن دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به برکت خون این شهیدان سرافراز جشن می‌گیریم و باید همه مدیون خون آنها باشیم.

مدیر آموزش و پرورش اردستان با اشاره به آیاتی از قرآن گفت: خداوند در قرآن اعلام کرده است افراد به مقام نیکو نمی رسند مگر اینکه از آنچه که دوست دارند انفاق کنند.

وی ابراز داشت: آنچه را انسان‌ها از همه موارد بیشتر دوست دارند جان خودشان است که شهدا از جان خودشان گذشت کردند و در واقع جان خود را در راه خدا انفاق کردند و به مقام نیکوکاری دست پیدا کرده‌اند.

مومنیان بیان داشت: در زمان ما سیدالشهدای مقاومت سردار شهید سلیمانی است که ۴۰ سال از جان خود گذشت و به خاطر خدمت به وطن با دشمنان جنگید و به مقام شامخ شهادت دست پیدا کرد.

امام حسین (ع) اسلام واقعی را به مردم شناساند

مدیر آموزش و پرورش اردستان تصریح کرد: امام حسین (ع) با نثار خون خودشان اسلام واقعی را به مردم شناساندند، در زمان ما داعش همان کاری را می‌خواست بکند که یزید انجام داده بود یعنی تحریف در دین اسلام که موفق نشدند.

وی تاکید کرد: کشور ایران بارها مورد هجمه دشمنان در طول تاریخ قرار گرفته است؛ زمانی که مغول‌ها به کشورمان حمله کردند دقیقاً کاری را می‌کردند که داعش در زمان فعلی انجام می‌دهد یعنی سرها را می‌برید و با آن برج درست می‌کرد.

مومنیان با بیان اینکه آمریکا دوست داشت اسلامی را ترویج کند که پرچمدار آن داعش باشد، افزود: فعالیت شهید سلیمانی در امتداد راه امام حسین (ع) بود و توانست با اسلام داعشی و ساختگی مقابله کند.

مدیر آموزش و پرورش اردستان افزود: داعش توسط شهید سلیمانی در منطقه شکست خور؛ همه ما مدیون سپاهیان و شهدای مدافع حرم هستیم و باید در آموزشگاه‌ها راه شهیدان تدریس شود.

انتهای پیام / کد خبر32559

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار