جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
مدیر آموزش و پرورش اردستان:

۷۰ درصد از اهداف آموزشی آموزش و پرورش اردستان محقق شده است

اردستان-رئیس آموزش و پرورش اردستان گفت: در شهرستان اردستان حدود ۷۰ درصد ازاهداف آموزشی در فضای مجازی محقق شده و این روند تا بازگشایی مدارس همچنان ادامه دارد.

به گزارش صبح اردستان، علی اصغر مومنیان ظهر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش اردستان در محل فرمانداری اظهار داشت: آموزش از طریق فضای مجازی همچون آموزش حضوری انجام نمی شود و انتظار هم نمی رود که اهداف آموزشی به شکل ۱۰۰ درصد محقق شود.

وی ابراز داشت: در شهرستان اردستان حدود ۷۰ درصد ازاهداف آموزشی در فضای مجازی محقق شده است و این روند تا بازگشایی مدارس همچنان ادامه دارد.

رئیس آموزش و پرورش اردستان بیان داشت: ارتباط دانش آموز و تعامل آنان با معلمان حفظ شده و این موضوع برای آموزش و پرورش بسیار مهم بوده و دانش آموزان از طریق فضای مجازی سوال و جوابها را دریافت کرده اند.

وی تاکید کرد: موضوع جدیدی که برای دانش آموزان طراحی شده سامانه یادگیری شاد است تا همه بصورت مساوی از آن استفاده کرده و از اطلاعات دانش آموزان هم در این سامانه صیانت شود.

مومنیان تصریح کرد: تقاضای آموزش و پرورش از والدین دانش آموزان به عنوان رابط بین آموزش و پرورش این است که ما را یاری کنند تا دانش آموزان ساعاتی که از سوی مدرس به عنوان ساعات آموزشی اعلام می شود را برای آموزش وقت بگذارند.

انتقاد والدین از آموزش مجازی درسهای فنی هنرستانهای اردستان

وی با بیان اینکه آموزش از طریق فضای مجازی در پایه های ابتدایی مشکلی را نداشته است، افزود: دربخش ها و درسهای فنی هنرستانها که مهارتی هستند مشکلاتی وجود داشته که انتقاد والدین را در این زمینه در بر داشته است.

رئیس آموزش و پرورش اردستان در خصوص هزینه ها و شهریه های مدارس غیر انتفاعی گفت: با توجه به اینکه بعضی مکانها اجاره ای بوده و باید بیمه ها هم ادامه داشته باشد هزینه ها باید پرداخت شود و ارتباط های آموزشی هم قطع نشده است.

فرایند یادگیری در اردستان تعطیل نشده است

وی بیان داشت: با ورود کرونا به کشور و تعطیل شدن مدارس، یادگیری اصلاً در شهرستان اردستان تعطیل نشده است.

مومنیان افزود: آموزش به شکل منطقه ای و شهرستانی توسط مدیران مدارس از طریق فضای مجازی و گروه های درسی تشکیل شده و با استفاده از اینترنت پاک این گروه ها به فعالیت خود ادامه می دهند.

انتهای پیام / کد خبر32700

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار