جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه سپاه اردستان خبر داد:

هفته دفاع مقدس با برگزاری ۲۰۰ برنامه در اردستان آغاز می‌شود

فرمانده سپاه اردستان گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان اردستان با بیش از ۲۰۰ برنامه در قالب ۳۰ عنوان آغاز خواهد شد.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ مهدی ابراهیمی بعد از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا در خصوص بهره برداری از گنجینه‌های دفاع مقدس و ایجاد روحیه جهادی برای تحول و پیشرفت کشور مجریان بسیج اعم از حوزه‌های مقاومت، پایگاه‌های بسیج در طول این هفته اقدام به اجرای برنامه های متنوع می‌کنند.

وی افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج اردستان با هدف حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ انقلابی و ولایتمداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی اقدام به برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با ۳۰ عنوان می‌کنند.

فرمانده سپاه اردستان گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان اردستان با فضاسازی و نصب بنر در شهر و آذین بندی سردرب حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و ارسال پیامک به مناسبت هفته دفاع آغاز و همچنین با ایجاد نمایشگاه دفاع مقدس که همراه با تهیه سنگر نمادین جلو درب حوزه‌ها و پایگاه‌ها خواهد بود همراه با برگزاری مراسم تجلیل از شهداء به صورت هر پایگاه و محله یک ضیافت عاشقی و روایتگری رزمندگان و شب خاطره انجام خواهد شد.

وی ابراز داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوعات دفاع مقدس و گام دوم انقلاب و ویژه محرم و صفر و تهیه وصیت نامه شهدای محله‌ها و پخش در شبکه‌های اجتماعی بسیج و همچنین دعوت از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در مساجد و تکریم از آن‌ها انجام خواهد شد.

سرهنگ ابراهیمی بیان کرد: اجرای مسابقات فرهنگی و مسابقه عکاسی از محرم و دفاع مقدس و شرکت در مراسم زنگ مهر و مقاومت مدارس و دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و استفاده از راویان جنگ در مدارس و بازگویی خاطرات و شناسایی دانش‌آموزان محروم و کمک از بسیج سازندگی جهت رفع مشکلات آن‌ها انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه اردستان تاکید کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج در خصوص تهیه و توزیع کمک‌های مؤمنانه و بسته‌های معیشتی و بسته‌های کمک آموزشی دانش‌آموزان محروم اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: اکران فیلم‌های جشنواره عمار و همچنین کلیپ شهداء و دفاع مقدس در پایگاه‌ها و مساجد و شبکه‌های فضای مجازی و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران بالای ۷۰ درصد ادامه خواهد داشت و سپس رژه موتوری و غبارروبی و عطر افشانی از قبور مطهر شهدا انجام خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر33053

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار