پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور:

خط قرمز ما حمایت از تولیدکنندگان است/بررسی مقصران احتمالی پلمب کارخانه فرش اردستان

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: خط قرمز ما حمایت از تولیدکننده است و موضوع را پیگیری می‌کنم و اگر قصوری در دستگاه اجرایی شبکه بانکی باشد با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

به گزارش صبح اردستان، میثم زالی بعد از ظهر امروز در بازدید از یک کارخانه فرش در اردستان اظهار داشت: کارخانه فرش اردستان واقعا سرنوشت غم‌انگیزی دارد و این کارخانه در سال ۸۹ تا ۹۰  به بهره برداری می‌رسد و بالغ بر دو میلیون یورو تجهیزات و ماشین آلات از کشورهای اروپایی وارد می کند.

وی افزود: با تمام دور زدن تحریم‌ها و آماده کردن این تجهیزات و ماشین‌آلات کارخانه به بهره‌برداری می‌رسد که سرنوشتی که برای این کارخانه رقم خورده اینکه در حال حاضر ماشین آلات در این کارخانه وجود ندارد و این کارخانه که می توانست برای کشور ارزآور باشد و صادرات گرا باشد و اشتغال را برای منطقه داشته باشد به بهانه بدهی به تامین اجتماعی پلمب شده و حال به این  روز افتاده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: در برخوردی که دستگاه‌های متولی و بانک با این کارخانه داشته‌اند باید بررسی شود که آیا قصوری داشته‌اند یا خیر و هم دنبال احقاق حق این تولید کننده باشیم و هم بعد از این هیچ دستگاهی حق نداشته باشد با تولید کشور اینگونه برخورد داشته باشد و  بخواهد با سرمایه‌گذار اینگونه برخورد بشود.

زالی بیان کرد: متاسفانه بعضی از مدیران دستگاه‌ها اینگونه خطاها را انجام می‌دهند که سازمان‌ها و دستگاه‌های پول ستان رضایت ندارند که می‌خواهیم رویه اصلاح شود  و خط قرمز ما تولید کارخانه است و موضوع را پیگیری می کنم و اگر قصوری  در دستگاه اجرایی شبکه بانکی باشد برخورد می‌کنیم.

وی تاکید کرد: سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان اطمینان داشته باشند که ما تمام قد در حمایت از آن‌ها خواهیم بود که دیگر من‌بعد اینگونه اتفاق‌ها در کشور انجام نشود.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور تصریح کرد:  قصوری اگر متوجه تامین اجتماعی یا بانک بوده پیگیری خواهد شد که با سرمایه‌گذار مربوطه شش جلسه داشته‌ایم و از دو منظر احقاق حق و اتفاقی که نباید در کشور نباید بیافتتد امروز مشخص می‌شود.

انتهای پیام / کد خبر33067

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار