پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

مسئولان موانع ورزشی اردستان را برطرف کنند

امام جمعه اردستان گفت: با فرا رسیدن روز ورزش و جوانان می خواهیم مسئولان موانع را برطرف کنند و به فکر مرمت استخر شنا هم باشند.

به گزارش صبح اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع اردستان با اشاره به شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) و تسلیت این روز اظهار داشت: این امام همام در ۲۲ سالگی به امامت رسید و در ۲۸ سالگی هم به شهادت رسید و در تلاش علمی مردم را در مسیر هدایت راهنمایی کرد و با شبکه ارتباطی شیعیان را حمایت می‌کرد و از کمک مالی برای آنان غافل نبود و زمینه را برای غیبت فرزندش فراهم کرد.

وی افزود: شعار امسال ناجا با نام پلیس هوشمند و امنیت پایدار نامگذاری شده که امیدواریم این امنیت حافظ جان و مال مردم باشد و با فساد آوران هم مبارزه می‌کنند که در این راه هم موفق باشند.

امام جمعه اردستان گفت: روز پیوند اولیا و مربیان را درپیش داریم هرچند ما با مخاطبان غایب صحبت می‌کنیم که هر دو قشر را در نماز جمعه کم داریم که شاید کرونا باعث این کار شده که با توجه به اینکه اداره آموزش و پرورش اردستان با سرپرستی اداره می شود امیدواریم این مشکل برطرف شود.

دهشیری ابراز داشت: جنایت داعشی‌ها را که در بی‌طرفی سرمداران دنیا برگزار می‌شود محکوم می‌کنیم که بیش از ۳۰۰ نفر را کشته و زخمی کرد و تعدادی کودک را در آن جمع شاهد بودیم و می‌خواهیم که جامعه جهانی اقدامی را داشته باشند.

وی افزود: با فرا رسیدن روز ورزش و جوانان می خواهیم مسئولان موانع را برطرف کنند و به فکر مرمت استخر شنا هم باشند هر چند زمین چمن اردستان با هزینه زیادی به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام / کد خبر33322

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار