جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان:

شهید سلیمانی مالک اشتر زمان بود

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان با بیان اینکه شهید سلیمانی مالک اشتر زمان بود، گفت: متأسفانه شهید سلیمانی برای برخی افراد هنوز ناشناخته است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام منصور صابری ظهر امروز در در مسجد موسی بن جعفر (ع) شهرک کاوه اردستان اظهار داشت: شبیه‌ترین افراد در این زمان به مالک اشتر شهید سردار سلیمانی بود که در همه موضوعات صاحب تجربه و سبک بود و متاسفانه او را نشناختیم و بعد از دو سال از شهادت او هنوز عده‌ای او را نشناخته‌اند.

وی ضمن اشاره به ویژگی های منحصر به فرد سردار شهید سلیمانی افزود: شهید سلیمانی فردی بود که ارتباطش با خدا زیاد بود و بدون اینکه سلاح دست بگیرد در برابر دشمن حضور داشت چرا که تکیه گاه او خدا بود و نیازی به ابزار امروزی نداشت و جاودانه شد.

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان ضمن اشاره به دیگر ویژگی‌های شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی در سخنانش همیشه با خدا صحبت می‌کرد و از خدا سخت‌ترین شهادت را درخواست کرده بود و فردی بود که ولایت پذیریش زبانزد همه بود و با جناح و حزب کاری نداشت بلکه انقلابی بود.

وی با بیان اینکه رفتار و منش شهید سلیمانی بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب به عنوان یک مکتب باید مورد توجه قرار بگیرد، ابراز داشت: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی به خصوصیات اخلاقی شهید سلیمانی اشاره داشت باید او را به عنوان یک مکتب شناخت و از او بهره برد.

حجت‌الاسلام صابری تاکید کرد: شهید سلیمانی بهترین الگوی اخلاق برای افراد در حال حاضر جامعه است تا آن را به کار گیرند تا بتوانند در فعالیت های روزانه خود بایکدیگر صادق باشند و از این رو شهید سلیمانی باید به عنوان یک الگو برای عموم مردم به ویژه جوانان قرار بگیرد.

انتهای پیام / کد خبر33392

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار