یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

خوش‌بینان به آمریکا و غرب نادان هستند

امام جمعه زواره گفت: هرکس بخواهد به آمریکا و غرب خوش‌بین باشد نادان است و یا خودش را به نادانی می‌زند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله عسگری در خطبه های نماز جمعه شهر زواره با اشاره به شکست آمریکا در صحرای طبس، اظهار کرد: تا وقتی مردم دین خدا را یاری می کنند و قیام آنها برای خدا است، خدا وعده پیروزی داده است.

وی افزود: همه دنیا بر علیه این نظام و انقلاب جمع شده اند و تا به حال راه به جایی نبرده اند، این ها قصد از بین بردن اسلام و قرآن را دارند و می خواهند نظام را با شکست مواجه کنند.

نماینده ولی فقیه در زواره در پاسخ به سوال یکی از مردم در خصوص خیانت بعضی از مسئولان گفت: هر کس به این کشور، نظام، رهبری، خون شهداء، آرمان های انقلاب اسلامی، راه و خط امام و خط رهبری خیانت کند، محکوم است.

عسگری تاکید کرد: ما اگر نظام و رهبری را قبول داریم، دقیقا پشت سر رهبری حرکت می کنیم و حق نداریم یک قدم جلو یا عقب تر برویم.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری امروز تسلط و اشراف کامل بر همه اوضاع و احوال سیاسی دارند و از رئیس جمهور، رئیس مجلس و همه آقایان اطلاعات بیشتری دارند.

امام جمعه زواره تصریح کرد: اگر جایی احساس خطری برای دین، اسلام، قرآن و مصلحت کشور شد، یقین بدانید رهبری مستقیما وارد عمل می شود.

حجت الاسلام عسگری با اشاره به روز شوراها، بیان کرد: اعضای شوراها در شهر و روستاها باید تعامل، اتحاد و همبستگی با شهرداران و دهیاران داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: اساس کار شوراها در عزل و نصب شهردار و دهیاران باید دیانت، لیاقت، کاردانی و صلاحیت شخصی باشد.

انتهای پیام / کد خبر5294

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار